My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Friday, January 14, 2011

hapy bufday PAPAN




aku ade join satu communityMySpace
yang tempat aku jumpe ..
sume kawan maya

termasuk lah mr F....MySpace
semalam hari jadi si papanMySpace tuh..
aku ley plak wish kull 12...
'' may ALLAH bless u and ur family amin "
yang ke 23...ngeh ngeh...
MySpacemuda lagi...si papan ni...
rupenye...lol...

heheh baek kan aku...???MySpace
wish die ...hurmm..
hadiah????MySpace
bluwerkkk : ucapan cukup kotMySpace
pssst : MySpacekata2 itu doa kan..???

die kate aku sw
eetMySpace
die kate mcm tahu2 je
MySpaceaku akan sms..
aku nak coll..
tapi aku takutlah..
ganggu tito die

agypun dia keje kan..MySpace
aku pun aku xclear dgn
status diri die..
MySpace
xpasal2 dapat dosa MySpacekering kaco laki
orang or tunang org..
agypun aku bukan makwe die
MySpace
nak bercoll bagai...

aperpun hapy bufday..MySpace.
skema MySpacesungguh percakapan aku dgn dia
semalam....hahah hadesh naek segan.MySpace
tahan perot gelakMySpace je....
seksa woi...!!!
dari tahan kentut..MySpace..
Oops sorry terlepas
tengs for sudi jadi kawan kepada
si bam bam MySpacehmm :)

tapi aku rase die lupa dah..MySpace

( to be continued )


ade isu lain...nk cite tapi sambung lu eh nnti..

notakakidibibirmu

mcm2 ade..
ade ke..
kesah ke
janji org HAPPY
aku akan HAPPY
mudah...kn.

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...