My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Tuesday, May 15, 2012

Tolong nikahi aku...





Tolong..
Nikahi aku..
Jadikan aku perempuan mulia..
Jadikan aku insan dambaan hati seorang suami...
Tunjukkan aku jalan menuju JANNAH....NYA

Kerana ..
Hati ni...
Mendambakan insan seperti mu...
Yang ingin mendidikku menjadi seseorang...
yang bergelar ISTERI....

Walau pun diri ini..
Pernah dilukai...
Pernah ditinggalkan sepi...
Namun..
tidak pernah aku..
membenci insan yang pernah hadir ....
memberi sebuah erti...
dugaan silih berganti...
mana mungkin pelangi akan muncul tanpa adanya ..
hujan membasahi...

Tolong ..
nikahi aku...
terimalah aku seadanya aku...
kelemahan ku sebagai asas kekuatan mu..
kelebihan ku sebagai pelengkap kekurangan mu..
agar kita lengkap melengkapi..
dan bukan sekadar sebuah proses mencari...
tetapi MENJADI....




notakakikudibibirmu...
so agak agak bila kita boleh berTUNANG?
tanya lah diri sendiri...okeyh...
sekadar berkarya,....:)

sebab....

hari tu baru melayan
cite OMBAK WINDU...
sesekali aku pulak terkena OMBAK RESAH..
air mata teruna aku mencium pipi...
huhuks...sedey ..pulak..

walaupun ada babak yg keras..
bagi aku watak lisa..
aku rasa walaupun nampak arrogant..
tapi tetap kiut..
tak rasa nk menympah tgk watak dia..

'' tolong lembutkan dirinya...menerima aku seadanya "
bait2 lagu tuh pun sgt kena dengan lagu ni....
bagi aku 4 dari 5 bintang



gambar : dari google image..


2 kritikan membina dan membinasakan:

puteraduyong said...

usaha tangga kejayaan... ;)

myLady said...

heheh ;) teng singgah putera


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...