My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Sunday, January 30, 2011

hanya padaMU...








Sejujurnya aku

adalah hanya hambaNYA....

bisa membuat salah....

namun ...

tidak sesekali akan ku...

palingkan hati dari menyintaiNYA....



walau jauh beribu batu aku melangkah...

walau jauh dari dunia yang nyata...

aku masih menjejaki kalamMU ya ALLAH...

bibirku masih melafazkan kalimahMU.....

masih berpegang dengan agamaMU..





Sejujurnya..

aku masih tidak punyai kekuatan diri...

ampuniku ya ALLAH....

jadikan aku...hambaMU yang selalu bertaubat...

dalam sepi....KAU lah kekuatanKU...

dalam saat ku merintih ....

hanya diriMU yang mengetahui

segala yang tersembunyi...

tak dapat kulafazkan beban dihati ni...

melainkan kepadaMU.....



0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...