My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Sunday, November 20, 2011

Hanya wanita biasa

Sesungguhnya....
Aku bukan perempuan semulia Siti Khadijah..
Aku bukan perempuan setabah Fatimah..
Aku bukan perempuan secekal Siti Aisyah...
Aku hanyalah perempuan akhir zaman...
yang sering terkhilaf dalam tindak tanduk dan bahasaku..
aku hanyalah perempuan akhir zaman,
yang kadang kala mudah terasa jiwanya..
dengan tingkah laku manusia sekeliling....
walaupun wajah dan ekspresi diri seperti...
menunjukkan yang aku tak kisah..
aku hanyalah perempuan akhir zaman,
yang cuba dan berusaha
melengkapkan diriku untuk menjadi pelengkap rusuk kirimu...
bakal suamiku.....









senyumlah walau pun dirimu berduka
kreadit: gambar lama :P






bakal SUAMI dan ISTERI ingatlah:
Mengapa mendambakan isteri sehebat Khadijah
Andai diri tidak semulia Rasulullah s.a.w.
Tidak perlu isteri secantik Balqis
Andai diri tidak sehebat Sulaiman
Mengapa mengharapkan suami setampan Yusuf
Seandai kasih tak setulus Zulaikha
Tidak perlu mencari suami seteguh Ibrahim
Andai diri tidak sekuat Hajar dan Sarah


notakakikudibibirmu
sorry seem to be the hardest WORD...
....
i'm strong cuz i've known my sadness...





0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...