My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Wednesday, April 2, 2014

Kiasan Hati : Sesungguhnya Aku belum BERSEDIA...





Hiba rasa tatkala memandang wajah nya...
Pilu tidak terluah ...
Hanya air mata membasahi pipi ini...

Ku amat menyayanginya...
Tiada kata mampu ku luah disaat ini...
Didalam hati...
Tidak mungkin ada insan sehebat dia..

Aku belum bersedia...
Tatkala terimbau memori duka...
Lemah longlai badannya ...
Lemah rasa diri ini untuk menerima....
Suratan yang ditulis oleh YANG MAHA ESA...

Sesungguhnya aku belum bersedia...
untuk kehilangan kasih sayangnya...
aku masih belum puas bermanja dengannya...

Hanya dengan berdoa yang mampu ku lakukan...
Pinta ku agar diperkenankan....
Aku masih belum bersedia kehilangan dia...
Aku mahu dia melihat aku bahagia bersama insan tercinta...

Disaat ini ...
Ku lakarkan rasa yang terbuku dihati...
Ku amat menyayangi dia...
Sesungguhnya aku belum bersedia...

-lady T-

Dear Dad...
I will always love you no matter what happen...
Please don't leave me ...so soon (T.T)
I will get married ...soon i promise.......
You want to see your grand children and play with them right..?
You keep remind  the way you want to treat my children...
Please dad , we need you....still

Dad...
I keep remind u....
ever since the doc said you having a heart attack...
Please be strong....
Please take care your health...
Even u still stubborn like a lil' baby...
We still love you...
i'll miss your shouted at me , mad at me...
Please dad....
I need you more than anyone else.....
i'll pray for you dad.....

* deep *

Along sayang sgt dekat abah.....(T.T)










0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...