My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Tuesday, September 17, 2024

T ...

 

Baru nak sebulan kot threads....join the crowd....Dalam ni ku open hahah walaupun dia bersangkut dgn ig tapi ig private...mcm2 topik ku suke lah xde lah boring cakap dengan dinding jer...blog ni pula tak tahu sape yang setia bersama aku ...urrrmm...tp kebykn ku perasan ramai cari jodoh la...ramai juga janda muda huhuhu xtaulah cerai mati org dicurangi..suke2 bosan...melayan jelah follower pun semdu hahah xpelah janji dpt bebel juga....smlm teringt my x....ahhahah walaupun zaman sekolah xpernh bercinta....habis periksa tu benda paling bodo confess dgn dia....aku ingat lagi ade no asing nama dia raul ada sms...smpai skrg tertnye adakah itu diam..ntahlah....tp yelah masa dia dgn aku tu pun rupanya ada awek lain...so sekejap sgt relay tu....dia cuma suruh cari lain sebab dia bukan org yang aku suka dulu ....boring saja menulis sini....kejap.nye masa berlalu.....aku selalu cakap cari org yg syg korang lebih...bkn korang syg dia lebih...haha easier said than done....tp.itulah aku......

Cuma dalam.kehidupan ku sepanjang masa yang berlalu ku teringin nak tahu....

Pernah ke ada orang yang jatuh cinta pertama dgn aku...

Suka aku dari jauh....

Aku nak sgt tahu....

Pernh rasa orang suka admire ingat lagi....tp yelah kadang2 takdir ni suka main dgn kita....hemfon hilang...hilang semua kenangan....dgn orgnya.... bukan jodoh...

Saje bebel...

Lol


0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...