My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Tuesday, February 19, 2013

Sebuah coretan cinta platonik








Detik ini datang lagi... 
Seperti tahun sebelumnya.. 
kau ada untuk ku.. 
Menghiburkan aku sebagai.. 
seorang teman... 

Detik ini kembali lagi... 
Jejak dirimu sudah tidak kedengaran... . 
namun ku tahu... 
dirimu masih disitu ... 
memerhatikan aku.. 



detik ini tiba lagi.. 
air mata mencium pipi... 
tidak ku pinta rasa ini menghantui.. 
suaramu kedengaran..lagi 
membunuh aku ... dalam sepi.. 

Sesungguhnya 
aku merindui saat yang berlalu.. 
namun aku lebih menghargai.. 
masa kini.. 
mungkin ini sebuah.cinta platonik.. 
ia hadir tanpa ku pinta.. 
perginya tidak ku halang... 
kerana sejarah tidak mungkin berulang.. 



karya lady d.

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...