My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Monday, October 22, 2012

duhai sandaran hati...




Izinkan diri ini..
Berbicara tentang cinta..
Cinta akan hadir pada hati ...
Yang ingin menyayangi...
Namun...
Soal hati terlalu peribadi...
Kadang hanya hadir seketika...
Berkongsi suka dan duka...
Dan pergi dari sisi ...
Tanpa disedari...


Usah memberi harapan...
Jika tidak mampu laksanakan..
Usah mengejar bintang...
Jika kita sedar tidak kesampaian...
Usah memberi rasa ..
Jika diri hanya mampu melukakan...



Duhai hati yang merindu..
Ku tahu dirimu sentiasa disisiku...
Dalam tidak sedar ...
Aku melukakanmu...
Mana mungkin ada insan seperti mu..
Namun soal hati...
Biar tersimpan dalam hati ini..
Aku tidak melupakan..
Jejak dihati masih meninggalkn kesan...
Mungkin satu hari...



Kiranya aku masih didalam ingatan...
Kiranya aku masih menghembuskan nafas...
Izinkan aku mencoretkan...
Sebuah cinta yang tidak bertuan... .
Tentang sandaran hati... seorang insan...


Sekadar berkarya...
By lady D...


1 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...