My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Wednesday, June 29, 2011

Deria cinta ....




Mata mampu melihat....
telinga kadang kadang tersalah mendengar....
mulut.....tak terungkap kata...
kata-kata lahir dari hati....
hanya mampu dieksperesikan ...
dengan perbuatan.....

Gilakah dia ?
tidak...deria mereka itulah cinta....
cinta mereka simbol perbuatan....
yang sukar untuk dimengertikan....

Terlihat cinta mereka...
aku berasa bersyukur kepada Tuhan...
aku masih mampu meluahkan....
dengan kata-kata dan...
... bukan setakat perbuatan...
aku bebas....
mengeksperesikan apa yang aku rasakan....
aku bebas mengatakan TIDAK....
aku bebas mengatakan SAYANG ....
namun kata-kata jauh dari hakikat....
sekadar kata-kata mainan JIWA....
pengubat lara seolah aku BAHGIA....

Namun....bagiku...
deria cinta itu MUDAH....
cinta padaMU sujud padaMU...
cinta pada keluarga , berbakti pada mereka ...
selagi mereka ada....
cinta pada teman , jadilah teman terbaik...
yang mereka pernah ada....
cinta pada manusia , janji termeterai...
di ikatan perkahwinan...
demi mencari keredhaaanNYA...






by LT ....

ilham : pasangan org OKU
semoga mereka bahgia hingga
keakhir hayat



keje : settle sudah ape yg patut kulakukan...
malam tadi....ade org kata mahu meminang aku
adeh...mcm3 hal ah...cuak gak lah dengar
life aku serabut lagi kot...
i'm ZERO....nothing....takde harta...
baru mulakan hidup kot



notakakikudibibirmu....

kalau CINTA tidaklah pula ia
mengajar kita memaksa...
kalau SAYANG tidaklah pula ia
mengajar kita mengajar kita
perkara yang terlarang.....
percaya segala berlaku ade hikmah
walaupun ia baik dan buruk...

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...