My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Wednesday, June 22, 2011

waktu berlalu sungguh pantas




lama tak update takde cerita aku nak bercerita..
melainkan tensyen ...dan makin risau dengan masa depan..
sapa yang akan STAY dekat sisi aku yang ZERO nih...
disana tempat aku berasa ramai sayang aku...
almaklum byk gile LIKE...so setiap kali aku tekan button LOGIN
aku rasa SAYANG dengan mereka.....kawan2 maya ku...
di dunia nyata aku adela h aku...
kerja tetap kerja...aku makin tertekan..
aku dah bosan kerja sini bukan ape...
KRONI byk sgt yg keje sepupu,membe2.. store manager aku..
aku nak MARAH rase berat jer...aku xreti suruh..
aku harap diorg tahu tugas...maybe betul..
aku nih LEMBUT org nya LE MBUT ke auuuw :P
mak tak suke NOK.....naga kata berhenti je..sebb enviroment mcm tu..
tengs SOKONG....aku akan bagi one month notice rasenye....
adam dah memberitahu dalam kata2 yang xmampu dia ungkapkan..
its OK....aku paham....semalam tacing dengan MAMAT hijo tuh...
sepak KANG....dem dem..!....

hapy bufday tuk si KACAK....mr Ar....
semoga panjang umur dan murah rezeki :)

dia bz dgn meeting kat putrajaya

( to be continued..antokkkkkk )




notakakikudibibirmu

Tears of pain run down my cheek,
wishing I was able to hold the one I seek...
Most of the time I'm okay with being so alone...
but lately it's been more difficult...
sigh !!!

1 kritikan membina dan membinasakan:

✿ cik pieQa ✿ said...

ding dOng ! awk keje kat ne?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...