My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Monday, June 6, 2011

Matahari menjelma vs sementara...?



Lama gile tak ade connection
dengan kodok ...
aka mr anime
the good news...is he is single...
the bad news...Oops...
hope u doin' fine...
dia membebel....kat aku....
yes...aku amatlah fussy..
and alergik dgn BF org
laki org apetah lagi....
bila aku tahu...op koz
aku tak mo kaco.......
lame tak usik mengusik...
hurmm he still the same...


semalam mr .B ...hiks~
tengs for ur concern..
we share a story about
online date mate....
sumtime ape kita rancang tak jadi...
dan tidak pula kita memaksa...
the good news we start sharing
story...mory...
kinda cute..but today he is working
and me???OFF day...
plan nak beli handphone....
snd pun jadik lah

mood : ikat pewot....sudah
janji ade handphone...
budget...ciput je...tapi gaji aku
bape ah sgt....dari gaji kowang...tuh tet..~
naga...bz stady....
mood : takmo kaco...

ma bff..punye kg...ade WIFI???
whut the???
sy sgt3 jeles...
mood : Bil berukband...hutang lagik hahaha

keadaan @home semakin positif..
harap masih ade jalan penyelesaian...
kerana aku tak mahu...
menghadapai saat perpisahan...
hurmmm





notakakikudibibirmu

I knew I loved you before I met you..
I think I dreamed you into life..
I have been waiting all my life...
for the right moment...
will it be juz a fairy tale..
or will it be my destiny...???

2 kritikan membina dan membinasakan:

c3nzqobbal said...

mr.B?? sape tuh...hehe~ :P

myLady said...

heheh...sapee...eh...hiks ~...
agak2 :p...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...