My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Friday, June 8, 2012

Perang Waktu



Dah lama tak update pasal diri sendiri..
for sure aku amat lah bz di waktu begini..
biasalah kena as kerani cabuk mmg byk ragam nya....
baru nk rasa gembira...
tapi aku tewas dengan suasana....
aku tak boleh ikot kata hati...
aku tak boleh...
teman ku tak mahu aku terluka.....
so dia berkata begitu.....
huhuk....mcm senanng je ..kan....
tapi hati aku....
nak sgt jumpa diaorg yang aku kenal...
selagi nafas ini milik aku....
so sad tapi itulah realiti...
dikenali dibenci...disayangi..''.di sana..''
byk memberi aku kenangan terindah....
aku tak tergamak mendelete akaun aku tu...
sbb aku masih mahu amik tahu tentang mereka yg
pernah aku beramah mesra dalam tu......
tapi pedulikah mereka tentang aku...???
hmm ...
realiti...nya
aku hanya pemerhati MAYA

....


yer aku..tahu..
sampai masa aku akan pergi..
sampai masa......nanti......
bagi lah aku peluang...unutk dikasihi...
untuk sekian kali....

walaupun jasad tak kulihatkan...
izinkan aku ....disini... ...
mungkin esok..lusa aku sedar..
aku masih perlu melangkah...
pergi......:)


mood arini ???

ALHAMDULILLAH aku..masih lagi...
bernafas....tapi kadang2 aku dpt rasa bdn aku sakit je...
harap takda ape..sbb aku bukan jenis suka jumpa doktor..
semalam cari keja part time tak dapat pun..
aku rasa aku kena cri keje part time..
keje malam 10 malam pai pagi...hahha..
adeshh dah macm gile duit pulak....
tapi aku perlu....
tahun nih memang aku parah...
anak sulong katakan...


nak share quote tentang masa...
dari google image...

...

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...