My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Wednesday, May 25, 2011

I NEED YOU



mood : undecided
listen : hanya kau yan mampu by aizat...
picture : creadit to pon zi...@ google..
about love : i do hope i'm ur TASTE...

ntah napa air mata berderai bila dengar lagu...
cinta dalam hati...by UNGGU....
bila mana lirik nya menyentuh part...

'' Mungkin ini memang jalan takdirku ..
Mengagumi tanpa dicintai ...
Tak mengapa bagiku asal...
kau pun bahagia Dengan hidupmu"

mungkin dia sengaja menjauh...dengan cara dia sekarang..
tapi tidak mengapa lah...asalkan aku tahu...rutin dia...
i juz wanna know...ya....i do STALK ur PROFILE...
i do see ur PICTURE tanpa JEMU....
semalam naga...telah megakui...heheks
tapi aku..masih...berdegil hati...
mungkin dia faham aku.....
aku yakin dia tahu aku......
musuh terlalu dekat adelah DIRI aku...

keje...bz....lusa store manager lame mahu masukk
dan dia adelah pompuan...huhukk dengar kata..
dia suke sound org...aku harap aku tak menjadi mangsa...
angin tak tentu pasal...sebab kalau ia benar2 terjadi..
dah tentu pasal aku bagi notis 24 hr....ikut ckp ayah aku eheh..
aku ley time teguran tapi ade cara....kalau sampai
menjatuhkan air muka...for sure...aku ade
pendirian tersendiri...sebelum aku jumpe dia aku
tak ley JUDGE...so nantikan jelah...hope positif lah..
sebut pasal keje aku rase mo berhenti...
ade sebab yg munasabah untuk aku berhenti...
tapi tgk lah...yang penting sekrg aku mau
amik lesen...kereta.......huhukk..(T.T)



notakakikudibibirmu
perjalanan org lain dah lama bermula..
aku bawu bermula....
dan doakan semoga....
ade sinar kebahgiaan dariNYA..
tabahkan hatiku...
dalam menempuh dugaanMU
please STAND by me
if U CARE about me..
WATCH over ME..

amin...





2 kritikan membina dan membinasakan:

qobbal said...

wah!!! penuh dengan perasaan tuh ^_^

myLady said...

heheh....macam2 ade huhukk (>.<)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...