My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Tuesday, May 10, 2011

Serabut...




serabut..
dengan hari yang bakal tiba..
kan best aku ade abang...
at least aku ade tempat nak mengadu..
at least...kowang tak menjadi
mangsa....aku yang ingin
merasa sedikit kasih syg...
harap sgt dapat pertolongan
dan percaya pada aku....
hmm sigh..!

mr24hrbz..bawu lik
dari offshore..bz tul
suke bebel mcm biase...
kitaorg dah kenal 4thn..
dari zaman dip...
tapi dua2 sgt2 sibuk....
(alasan)

mr.kacak still care..for me
as fren...dia tahu aku
nih manja orgnya..hehe
tengs..! dude...at least
u understand me
the way i am....

ps: dah tahu siapa dari SK...


notakakikudibibirmu...

still looking for other jobs...

8 kritikan membina dan membinasakan:

Unknown said...

this is the 1st blog and the last blog i visit tonite..9am axam..i wish i have a big sister tooo

myLady said...

gaung....
:)...mcm menyepi jew..
xceria..hmm...

Unknown said...

bukan menyepiii ..tgh melyan muvie tak habis habis..adoii terlekat pulak dgn ceritaa vampire diaries tue..

Unknown said...

aku harap komen aku ni membina...

red gitarputeh said...

hey,,kwn kwn blogger kan, ada... marilah join http://bcroom.net/ kami semua caring each other :) jemput dtg, ye... atlease, kita semua sama kepala :)

myLady said...

red....maseku terbatas lah sweety:)...
falah...haipp tuh je komen hehe

Fit said...

cariklah sorang abg angkat huhu

myLady said...

nak pakwe angkat ley tak..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...