My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Friday, May 27, 2011

Petir berdentum jua



baru malam tadi LT bicara tentang KLIK : diari si andalusia...
hariini pagi ni.....petir berdentum jua..
berat hati ku untuk menerima hakikat...
lepas ini semua akan berubah...dalam keluargaku..
sudah ku usaha akhirnya...telah berlaku juga
perkara paling dimurkaiNYA...

ya ALLAH kau tabahkan hatiku..
dengan ketentuanMU

segala berlaku...aku kaku...
aku terpaksa berdiam kerna dikutkan
mungkin lain yang akan jadi...
hurm...dengan mood PMS...plus with this shit thing..
it really make me apart....WTF
tired tired....try to holding on..
everything will be better in future..

aku tak mahu menyebut..
aku masih berharap ade jalan penyelesaian..
jalan kedamaian....rapuh nya langkah aku..
namun soal rumah..is rumah..
kerja is kerja.......
makan pun takde selera.....




Dalam sayu hati ku beradu..
Dalam sendu ku berlalu...
Petir berdentum bertalu-talu..
Lidah ku terkedu aku terpaku...


Senyuman manis tampak berseri..
Menjadi penawar penyeri hati..
Hati yang sepi siapa yang mengerti..
Yang pergi tetap pergi..
Yang hilang tak mungkin berganti...

by LT 27.may.2011








notakakikudibibirmu

masih mampu tersenyum....
dalam hati hanya tuhan yang tahu..
langit tidak selalu cerah...



0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...