My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Saturday, January 28, 2012

cintai aku dengan hatimu ....



sayang...
maaf kerana tidak dapat melihat ku...
bukan kerana aku tidak mempunyai rupa..
aku kuatir rupa ku tidak seperti yang dirimu jangka...
kau kenali aku....dari alunan jari ku...
kau kenali aku...dari suara yang memulakan bicara.....

harini dirimu bertanya padaku.....

kenapa dirimu hanya nampak gambar hati...
gambar hati dalam blog ciptaanku...

tidak kah kau masih meragui aku....katamu...

ikhlas nya hatimu ...dalam mengenaliku...


lalu pertanyaan itu...
aku hanya membalas....
gambar itu ungkapan ada hati yang ingin dikasihi...
ada hati yang pernah dilukai...
warna yang berubah....
cinta silih berganti....pergi dan pergi.....


dirimu terdiam....
syg ,aku hanya ingin dikasihi..

walaupun zahirnya takdapat kulihatkan...
walaupun kata-kata tak bisa kuucapkan....

aku cuma ada hati.....
mampu kah kau mencintai hati....
andai bisa hati ini kau fahami....
zahirku..hanya menjadi sandaran.....
yang akan kulihatkan.......
tapi bukan sekrang mungkin dihari ...
yang mendatang....



notakakikudibibirmu

cinta itu ada...
sekadar berkarya

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...