My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Saturday, April 21, 2012

LIFE : Begitu dan begini



rindu lappy aku...
yang dah tenat..tu..
so kebanyakan aku akan online via handphong..
semalam dapat '' pakwe '' cap tempatan..20/4/12
ok lah tu kan ALHAMDULILLAH..
pelan2 kayuh..
cerita orang tak sama...
aku nk amik lesen jugak tahun ..ni
lesen kete...huh.bukan lesen kahwen okeyh ..
lum ada yang meminang selagi tu
aku available..huish statement...:))
untunglah kawn2 dah kahwen..
halal dah..tahniah...


aku..ke..:P

kesan makeup tebal...
tantek tak :))

esok keja sekian..
huhu..ade event
sy akan jadi promoter..
huhu....
keja n keja...

notakakikudibibirmu

hidup ini begitu begini...

1 kritikan membina dan membinasakan:

Izzah | zulkifli said...

untunglah ada tersayang.. hihi


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...