My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Friday, April 13, 2012

Umur dah bertingkat -tingkat tapi JANGAN bodoh tingkat yang sama



quotediaryofficial:

CLICK HERE for more life, love, friendship and inspiring quotes!

Umur dah bertingkat2...
Dugaan makin hari makin bnyak..
Kadang2 terasa bahu ni...tak mampu..
Tak tertanggung....
Bantal pulak kadang basah jer...huhuk
Aku tak mahu menceritakan bab personal...
sgt dalam blog...
Aku belajar kehidupan ini tak semua harus diceritakan....
Setiap dari kita adalah unik...
kita melihat masalah dan penyelesaian dari sudut berbeza...
target tahun nih harap dapatkan lesen kete...
aku memang tak reti bawa kete....
Motor jangan cakap...reti sokmo hehek..kots..
urmm

Bila tengok gegurl kat sana teruja sgt kenal org..
aku jadik mcm tak paham apa yg diaorg lihat..
sedangkan gambar pun takda...jatuh hati sebab ape?
ayat POWER...pui...~ zaman sekrg tak mcm
zaman mula2 internet dtg mule2 kat Malaysia...
zaman skrg even mat segala mat mat...reti guna..
ada yang kata pilot....padahal pilot bas..pilot gak tuh..
ayat bese yg biasa....ada single lagi 3 tempat..
maksud nya dah ada bini...jangan tak tahu pulak...
yang jenis tipu tertipah nih selalu nya..yang kurang alert dengan isu..semasa
diaorg memang lah letak gambar mat saleh tapi awang hitam....!!! alert la
bukan aku tak suka bila ada org kiter nih sibuk nak ajar.
bahasa MELAYU tapi biar lah kene dengan tempat..
memang diaorg nak tahu bahasa kita..
sebab nak mengayat...all about PERSONAL matters...
tapi kekadang aku rasa biarlah diaorg bertemu org yang salah..
mana tahu sumday diaorg jumpa org yg betul..
tapi kalau aku nampak dah memang salah...
baik aku tegur......secara berhemah....
sumday benda nih aku akan slow down..
maybe kalau diberi peluang sebg seorg isteri..
mestilah aku akan utamakan suami aku..kan..

Aku ingat lagi aku suka buat seloka..
sajak2 nih kena ada mood..
dulu 1st love aku suka hadiah kan sajak..
romantik gitu......aku still simpan..
bukan sebab aku masih sygkan dia..
tapi sebb aku tahu aku tak dapat..
sajak mcm tuh...

berbalik pada tajuk bodoh tingkat yang sama...

so far org yang aku kenal..
walaupun maya...
ALHAMDULILLAH  baik2 orang nya...
ntah tips aku mudah...

jangan GELOJOH..
jangan MENDESAK

tak salah bercinta...cuma jadi salah bila terjatuh hati dengan org yang SALAH..
tapi kalau salah pun jangan lah tak belajr dari kesilapan...

layan lagu astrid...tentang rasa..nice..~
kekadang rindu dengan robinhood..tuh..
tapi kadang2 jari tak terdaya...tapi
at least dia still tegur aku hehe...
as kwn maya...=) (agak2 dia rindu ke borak dgn aku ? eh..urmm )

i juz wanna have fun here..
menulis...bebel..
mybe sumday...i'll never be here around anymore..
at least...i share something...=)
while i'm still alive...






0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...