My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Sunday, July 22, 2012

Izinkan aku berbicara...


ntah napa...
hati ku ini..rasa sedih harini...
plsss dont ask me why...!!!
jejak lama...wat aku terasa....

lagu nih sesuai dgn ape aku rasa....




dan seperti aku...
berbicara dengan bulan...
minta dia datang....
namun tidak bersahutan...
ku redha..dgn ketentuanNYA ...
semoga mereka berbahgia..




aku hanya insan biasa...
insan yang menghargai ....
setiap jejak langkah yang pernah hadir...
menjejak dalam hati ini....
mana mungkin sekilas pandangan..
 aku melupakan.....
mungkin bila aku sudah berkahwin aku...
akan lupakan semua ini....
tentang rasa ditinggalkan....
tentang hati yang dibiar sepi....
bahu ku tidak kuat...
langkah ku...tidak semegah yang disangka....
disana ku dikenali...
mereka rasa aku popular...
tidakah mereka tahu...
kesudahan kisah hati ku..
yang telah lalu..
silih berganti....
seperti diri ini tidak layak...
dicintai....
ku tak mahu mengemis cinta lagi...
cukup sudah hati ini dilukai....
mungkin ini...
jalan yag kupilih....
menyayangi seikhlas hati....



.
kerana aku tahu...
Mati itu pasti...
perkahwinan itu insyaALLAH...

sy happy tuk awak..seyes nih...;)
you will mr somebody hubby....SOON...
wish you ...n plsss stop open my blog...
cuz....i dont wanna u see me sad....
:) walkaway....im stay...
here..cuz people change...
memories...stay....right ^^

tengs pada yang pernah hadir..
dan SAYANG saya....
sy SAYANG anda...gak...!
love to be loved....
love to be ME...





0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...