My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Monday, September 24, 2012

Duhai Hati




Duhai HATI... 
aku tak mampu memilikimu... 
aku tak mampu memBAHGIAkanmu..
MAAFKAN ... aku ..
duhai hati ... 
aku menyakiti lagi... 
MAAFKAN aku kerana ..
kau terpaksa merelakan..
tidak kusedari... 
kau berlalu tinggalkan aku SENDIRI... ..
akhirnya PERGI... .


Duhai hati... 
aku punya hati... 
yang mampu MENYAYANGI semua ORANG..
namun..
hanya mampu MENYINTAI ... 
SEorang... ..


SAYANGmu padaku... 
tidak terungkap... 
Kau BUANG aku dari hidupmu... 
Baruku sedar betapa dirimu..
ingin melihat aku BAHGIA.
walau kebahgiaan itu BUKAN bersamamu... 
dan ia menyakiti mu ..
MEMBUNUH hatimu... 


Maaf ... 
aku tidak MENYEDARI..
hasrat itu... 
namun... 
AKU ingin dirimu bahgia... 
duhai hati yang KESEPIAN... 
kupinta ada TEMAN yang akan MEMBAHGIAKAN... .
walaupun PERSAHABATAN tinggal KENANGAN..
kau tetap dalam INGATAN..



p'/s : setiap perkenalan tidak pernah menjanjikan sebuah kebahgiaan..
namun seringkali perasaan itu datang tanpa dipinta... 
seringkali rasa itu datang tidak terungkap... ..
namun yang menjauh kian jauh... 
monolog hati sering berbisik... 
maafkan aku... .

sebuah lagi karya dari lady D... 
@PerinduMaya

gambar : GOOGLE image ler... .hehehk ;p


thanks for READ  

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...