My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Saturday, September 10, 2011

gurauan itu bukan harapan...



Okeyh let see ape aku nak reveal tentang
apa malam nih....
tentang forgive and forget ?????

aku mengaku...
aku susah nak maafkan org...
kalau org tuh buat kengkawan aku
merana....pergh effect ok...
nak tuh kalau jenis....
tak tahu beza...

'' gurauan dan harapan "


ko dah janji mengunung tentang ..
kahwin....i'm yours..
bla..bla..bla...
in the end...
u telling my fren...
its over..?????

what the fish......

this kind of people

hak TuihHhHhh...

tuk kawan2 aku..
yang pernah jadi mangsa....
korang kena gak bersyukur..
kepada DIA
at least....korang tahu
tuhan sayang kan korang....





notakakikudibibirmu...

to whom that block my FB..
talk 2 ma hand..
plzz...don't landed...
in my BLOG...or being
STALKER.....
shame on YOU...
syuhhh.....mind UR own biznes...
i do forgive...
but hard for me to forget....

...

btw i'm speak mangalish hahaha

tak bermakna aku xadd fb...
aku xnk kawan...
hurmm dah add pun...
mcm diam jer..
why add????
hurmm...remove je lah nnti
sooner or later....better kat
sana je kawan :)

tengs mior invite D
at least invite...:)





0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...