My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Sunday, September 4, 2011

F.semoga awak berbahgia !!!!!

..i wish u happy with ur luv....
..from me..f...



atas nih post
haritu..
harini bersamaan
6 sept...2011
naluri aku sungguh accurate...
am i sad??? no i'm NOT
happy for HIM..
now...aku pun ley proceed...
i'm not alone..
silly whoever think that i am..
there will be sumthing ..
better left unspoken..
to hhhurmmm adelah :D
esok pun ade sumthing nk face !!
cuak ok....
wish me LUCK...

psst : sekurangnya aku mencuba..
berterus terang....dari mereka tidak pernah..
memberitahu..perasaan mereka...
senyap2 patah hati....kau ada ????
takda kan....aku masih ada yang
sayang.......

tak caya....
tgk kukukakikudibibirmu...la


notakakikudibibirmu...

don't talk...
they don't even know me..
or what ever i wrote
juz '' kiasan hati "
peace....

slamber jer aku tulis nama..
korang kenal ke fitri mana hehehe
lalalalaal :P ...


0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...