My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Tuesday, April 17, 2012

SubhanALLAH aku mencintainya




SubhanaALLAH..
ku masih disini..
disini..berdiri...
menghayati kurniaanMU.

menghayati segala tarbiyahMU...
terhadap aku...
kasihMU mengingati aku...
KAU lukai aku...untuk menyedar kan aku..
dari terus alpa..

ku mengerti...
kehidupan ini ujianMU...
cinta itu ciptaan terindah....
subhanaALLAH..
aku ingin mencintainya...
mencintai orang yang mampu membimbing ku..
kearah cintaMU..
mencintai orang yang mampu membahgiakan aku..
sepertimana ia menjaga kedua org tua nya...
tatkala...
setiap bait kata terlafaz indah..
lalu kucupan indah ku terima...
termaktub sudah halal baginya.....

Pencarian cinta...
bukan kerana janji sumpah semata-mata..
atau pun wang ringgit pengukur bahgia..
ia soal antara dua hati....
menerima dan memberi...
sebuah kebahgiaan..yang hakiki..
hanya DIA yang mengetahui..

karya : LT

notakakikudibibirmu..
kebahgiaan memang tak boleh dibeli dengan wang..
namun untuk bahgia memang perlukan wang...

teringat lagu ni...

Subhanallah Maha Suci Allah (2X)

Subhanallah Maha Suci Allah
Alhamdulillah Segala Puji Bagi Allah
Allahu Akbar Allah Yang Maha Besar
Segala Pujian Hanya Untuk Mu

Tuhanku Yang Maha Esa
Hamba Mu Ini Selalu Melupai Mu
Ku Harapkan Keredhaan Mu
Agar Menjadi Hamba Yang Bersyukur

Subhanallah Maha Suci Allah (2X)
Diciptakan Manusia Sebaik-Baiknya
Supaya Menjadi Insan Berguna
Agar Beriman Dan Bertaqwa
Bekalan Untuk Bertemu Mu Ya Allah

Allahu Allah (2X)

Kepada Mu Kami Memohon
Ampunan Mu Ku Harapkan

Pada Mu Kami Berserah
Mohon Restu Dan Juga Keampunan
Moga Bahagia Hidup Kami
Dengan Rahmat Dan Kasih Sayang Mu

Allahu Allah (4X)
Subhanallah Maha Suci Allah..


by : hijjaz..zapin kesyukuran..



0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...