My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Sunday, April 15, 2012

Terlerai rahsia terimbau duka..


Malam ni nk kul 1 .15 apr..
Ntah kenapa terbukk ati..si p nk
Bercerita.walaupun xsemua...
Aku taknk tmbah duka nya..
Betulah kata stalker dia...
Jgn wat dia sedey pdhal aku xpnh tahu status dia....yg pasti..
Jauh disudut hati...
Mana mungkin org spt dia..
Tidak pernh memiliki...
Ku gmbira at least dia ada zuriat..
Dari aku..yg belum tentu..
Menjadi seorg ibu n isteri...
Bagi aku dia seorg yg hebat..
Kerja pun not bad..
Tapi kehidupan ini ujian..
Semoga dia temui cinta sejati..
Insya ALLAH.....
Aku ingat hnya wanita jer tak mahu org tahu dia janda...
Lelaki pun takut jugak dgn title tuh.....apapun yg baik atau buruk ada hikmahnya...

Im still here when u need me...
Okeyh..

Notakakikudibibirmu
Jadi diri sendiri...

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...