My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Sunday, February 20, 2011

I'm sorry




'' yesterday , was a lovely day... .till u make it disaster... is all about me and him... well done! ... i misunderstood again towards him ... and this time around i'm really sorry 2 him and hope everything doin' fine again... but i guess it won't be the same... ... .i juz don't get it ... .why they curious ..i juz wanna be happy not misery... ."...
tujuan LT tulis an open ....heart to ask for forgive nesss from him....



Awak..

Maaf...

maaf....diri terlalu mengikut amarah....
maaf ...diri ini serba salah...
maaf.......kerana mereka aku kalah...
maaf....aku mengalah..
maaf ..aku merasa ditertawa...
maaf...rasa mcm diri ini bersalah...


..


Aku buntu..
Aku keliru..
Engkau rindu..
Engkau sendu..
Aku wat tak tahu....

..


Aku pergi...mencari kekuatan diri..
bukan niat menjauhi...
maafkan aku....kerana mereka.
aku salahkan diri...
kerana mereka....aku pergi...
namun
dalam jaga aku serba tak kena...
dalam lena aku terjaga tiba-tiba.....



notakakikudibibirmu



..




bukan NIAT ku...
plzz respond...me...
again..
saya rindu teman ketawa saya ...
juga...maafkan keikhlafan saya...
sy maafkan awk sbb bertanya padanya...
dan sy harap ..awk maafkan saya
juga......hmm..

5 kritikan membina dan membinasakan:

myLady said...

tengs...

Tie HT said...

nice blog :)

mohd firdaus said...

anda seorang blogger yang hebat. :)

aLieF si Muncung ManiS said...

LTkenape ni??korang okay tak???sabar taw..alief yakin,dia akan faham dan akan memaafkan awak..jgn risau k..awk doa je..supaya dia trbuka ati nak memaafkan awk..k..jgn risau...alief kan sahabat blogget awk..alief akan sentiasa tolong..insyaAllah ENTRY BARU ALIEF..korang sanggup tak buat benda ni??kalau sanggup,,sila la baca..kalau tak sanggup,,hurmm..kena baca gak..peace..""

myLady said...

hhehe tengs alif..
firdaus....hehe:) mane ade..la
tihara tengs


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...