My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Tuesday, February 15, 2011

La Tahzan...


salam maulidur rasul...









hurm ...rase sakit plak
bila tahu...hahhaks...
hmm...aku tak tahu nak tulis
apa..tunggu aku cari kekuatan balik
nk tenang kan hati jap ni...
ku pujuk hati ...


'' La tahzan "

janganlah bersedeh....
it juz happen....
hurmm


Ya ALLAH tabahkan hati ku ini
mungkin sakit yang ku rasa
adalah penawar pencuci dosa kecil ku...
wahai pemilik nyawaKU
aku lemah....

aku redha ..ketentuanMU...
bukan kerna aku tidak mensyukuri nikmat mu
ALHAMDULILLAH
aku masih disini...
linangan airmata.. dihujung doaku..
sakit yang kurasa biarlah menjadi penawar dosaku..
mencari kekuatan dalam hati..








notakakikudibibirmu



.duhai hati..
maafkan aku
aku melukai rasa mu lagi...


0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...