My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Sunday, March 27, 2011

Secebis Rasa


(gambar sekadar hiasan )

my on9 fren..asilah...





secebis rasa


Awak ,
sepanjang hidup nih....
puas saya mencari awak ....
bila saya jumpa awak....
saya rasa bahgia....
walaupun saya tahu....
awak bukan milik saya....
saya rasa gembira awak ada disisi....
walaupun sekadar hadir ...
sebagai pengembara masa....

awak ,
sesungguhnya hati ini....
menanti ucapan kasih dari awak....
walaupun ia sekadar sandiwara...
semoga ia dapat damaikan hati ini...
untuk seketika....

awak ,
saya nak awak tahu....
kalau suatu hari....nanti..
saya tiada lagi....
kesempatan .....

Ingatlah....saya
Pada senyuman terukir dibibir awak...
itu senyuman saya ....
yang telah awak curi dari ruangan masa ....
Pada air mata menitis dari kelopak mata awk..
anggaplah itu tanggisan saya....
disaat awak pergi tanpa menoleh kearah saya....


by : LT

( takde kena mengena yang hidup @ tidak
sekadar berkarya ,TQ )




notakakikudibibirmu


Action does speak Louder than word..
don't give me any excuses....






mood : TIRED
listening to : waiting for the end by LINKIN PARK

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...