My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Thursday, March 3, 2011

Cerita di balik lagu









lirik..


Sounds straight from the twilight
Has me up all night I can't
Fall asleep coz I keep thinking of you
And I saw a shadow, outside my window
And it's you!

C/o
All my sorrows flew away,
Hush keep quiet hear me say
I don't ever want you to go
Please stay


With the moonlight dancing free
And there's no one but you and me
There's no reason to go astray
Please stay

-bridge
Making up a story
It's the way you're looking at me
If you think that this is funny
It's just you

Try and think about it
If your heart is closed don't lock it
Keep your keys back in your pocket, think this through

More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/e/estrella/#share
minat lagu nih



sebab dia buat LT rase happy...
seperti mana hadirnya dia,..
sekali pun hanya dalam pentas maya...

suka part ni : I don't ever want you to go
Please stay





Jari ku mulakan cerita…

Cerita tentang sekeping hati yang telah mati…..



sepi itu indah...
sunyi itu hanya rasa....
rindu hanya sekadar dipinggiran...


mengenali beliau...secara rasmi..

1/5 …sy kenal sowang agi kawan bawu....name die...

macam name saya gak.. F jugak ..

die asal NEGERI...kat mane ?? tak taw...hhehk

anak ke 5 dari 6 ....wah ramai nyew..hhehek=) terbaek

suke kenal org negeri .. even my BFF org negeri...i luv her so much

diorg mulut BISING tapi HATI diorang BAEK...

takpelarh pedas pun pedas larh...

ahhahak RINDU dengan BFF saya...

ape yang BESH??

die nak taw pasal SAYA ...dan saya suke org nak amik taw pasal

saya...sebab sy rase saya tak INVISIBLE better 2 way communication ahaks...

aperpun tq sudi kenal saya...hahak Mata yang sungguh TAJAM hehek..hahaks

actually aq tak tahu status die..bf,tunang org ke tak...risau gaks.....beselarh TRAUMA kene sound

susah kot nak dilupakan ahaks.....when guy start 2 sharing is like OPEN his HEART n MIND to us...

do u agree with me???? ....NO COMMENT ....pergh jawapan cam artis laks...oops


( inilah entry mula2 aku kenal ....)

6/5 , 10/5 - dia coll dan siap menyanyi dlm hp......gila mase tuh...aku jauh kat pantai timur...

12-18 mei aku pergi ke bandung

sebelum pergi ..dia coll agy ...borak2 bese je ...

die dah Tito tp bangun balik hahah..

yelarh aku cakap cam xde respond ckp dgn org MAMAI hehe

macm taw je i need sum1 to TALK agypun 6 hari ku akan pergi...

hurmm pas 6 harini mesti die lupekan D suke2 hati kan...xcaye tgkla=)

die tanye pasal HANTARAN lawak tol...

kate xnk kawen agy?..aperpun that gurl will be so LUCKY to have u....

'' nak VIP seat " kataku

'' duk sebelah pengantin larh jawabnye " katanya

'' hahahak merepek je hahaha" kataku

yang penting die hAPPY...time kase

buat sy gembire dalam mase 14 harini..

'' jangan lupe cari awek yang VogUe taw...hehehk " kataku

doakn saya selamat sampai dan selamat PULANG..

'' jangan nakal , jaga diritu kat sane '' katanya

"' nape larh nak tgk sy kat webcam yang selekeh nih....pelik tul ''kataku


18/5 - nak citer ape...ehh? nanti smabung ley???

malam2 camni rase sepi je....
dak tu sudah tito...byk keje...
nyte ...hurm...nape aq rase makin dekat...?
apepun aku BAHGIA hahahk LUVTANK penuh...

aipppp....kowang jangan pandai2 ckp aq kapel ok....
xde maknenyer....He deserve BETTER than me...definitely

aq hanya teman MAYA je ....dehearty dier....
dan pendengar SETIA itupun kalau ade sape2 nak bercerita....


29/5 - sampai di KTM shah alam goin back to HOMETOWN

huh...hujan renyai..thanks...to Mr..X cuz hantarkan...

hahah keje gile....1st and last kot...

dia gelakn kan aku hahahk....sebb wat keje gile...

thanks for coll me...jujur gile bercerite...

hurmmm hope die xpk bukn2=)

30/5 ingat nape larh suruh anak die nih balik

sian tikin ak dah janji mahu pergi i - city by walking...

die baru nak merealisasi....keinginanku ...heheh

gat nak pergi dgn sum1 yg hmmm tp rase die bz dgn keje...

xpelarh...kalau pergi mesti die...ia akn jadi kenangan ...sbb tempat tuh 1st pergi dgn die..

aipp,....sape die tuh???? hehe seorg teman ....yang suke guraw kasar dgnku...

hehe.....tadi malam abah kate camni...

.'' along , kalau xde ape2 hari minggu balik larh "kata abahku dgn seloroh

adeh...'' abah nih , xmo larh...'' kataku

ak nk spent mase dgn besh fwenz ak agy=)

sian dia penat ade kursus tadi...heh...happynye die still ade untukku....

hurmm tp xtaw larh sampai bile...yang pasti...every moment

i spent i will remember it =)

macm bese ak byk citer kat die...wat die ketawe...hahah....citer keje gile ak....

lik rawang mcmne....tumpang je sape2..pergh seb baik takde ape....

abah...oooh abah....abah alrh nih gat urgent mane nath

dah agak dah....die bace surat khabar berita mcm2 hishh...

die sempat bebel....abah tgk ade kes kat shah alam..ape ntah..

abah oooh abahku..anakmu bukan begitu

'' heheh nanti along jalan merayau2 '' kata abahku

'' abah nih dgn tikin kot ''kataku....



...sms dia '' demamla camni ...hurm"
sebab kena hujan tadi...pastu xsangka die balas camni
'' Gi mandi pastu keringkan kpala" happy gile dpt mesej die..


Between DIA and AKU


June 20 at 10:00pm

diam....jew nper...
hurmm....sorry sbb semalm....
xnk kawn g kew ..gtaw...
esok exam ptg kul 2...
wish me luck ok....
salam....


mr X June 21 at 10:35am

sape kate taknak kawan.. Anyway, Good Luck.. Berusahalahhhh..

:P kamu...

Aku: xde kreadit taw...:D sorry semalam xblas...
dah tgk blog bawu ??:D :))
hurm...harap kamu happy..taw...;)
ape2 citer lah....
jgn rahsie :D

June 24 at 6:27pm

MrX dah tgok dah.. tp dat one not about u..

June 24 at 8:25pm


June 24 at 8:45pm

aippp...
about me:P
about ape i bace:D ....mane ade blog lain:P

Mr X.

ada blog lain.. tapi nak kena invite.. :p

June 24 at 8:56pm




Aku : June 24 at 8:58pm

ehh ade ke :O:O nape D xtaw:P
rase cam dah xde:P
xupdate dah agypun ( tipuje)



Mr X
:lain kali nak tipu, tipu le betol2.. :P ( ayat dia still sama )

June 24 at 9:20pm


June 24 at 9:21pm

hahahha...
padam link tu :P
padam pat :P simpan address eh:P
ishk :( :P

Mr X

link mana nih.. tak paham..

June 24 at 9:24pm


June 24 at 9:51pm

darling hahhaha
simpan agy ke adress blog lame:P
buang la:P

Mr X :p

June 24 at 9:58pm


June 24 at 10:00pm

hahhahaha nakal
xpe2 jangan simpan taw :P
hahahhaha


MrX :
kalo simpan?

June 24 at 10:02pm


June 24 at 10:03pm

ala.....nak bukak open malu lah hahahhaha
byk kutuk org hahhahaha:)):))

MrX ok

June 24 at 10:06pm


June 24 at 10:08pm

byk bende berlaku yang wat aku sedey dalam v*...
rase cam salah je......salah aku kot hahahha

MrX :ala, watpe nak sedih.. tak guna sedih.

June 24 at 10:14pm

AKU : hmm dah luah kat blog hahaha
xsedey dah:D
suke lah button LIKE
nampak sape xsuke kiter hahahha
what the FISH...


MrX
: tak semestinya org tak tekan like dia tak suke kita.. takde paksaan utk like.. hehehe

June 24 at 10:24pm

AKU : hahhaha ade je org xLIKE kiter nampak sangat...
:) betul tekaan :))....mmg xde paksaan:P ( kempen xpe pulak ea:P)


MrX :
hahaha.. kempen jer.. tak paksa.. :))

June 24 at 10:40pm


AKU

:)) Mr X mr X...
hmm nak tanye kamu..
tapi cam xyahlah...hahha


MrX :
ape nyer.. tanya laa.. :))

June 24 at 10:46pm


AKU

M tuh awek kamu ke:))
ke suke kamu:) ( juz tanye )
xnk jawab xpe...

MrX

bila masa plak M tu awek kita.. hahhaha.. mana ada..




June 24 at 11:02pm

aku ::D:D eley :D:D
die macm suke kamu :D
;) personal thought :P


hhahhaha the end....


macm ak jeles je kan bunyi die...hahahah aippppppp..ak easy going person...juz need sumthin' clear...

1/7 dia kate '' jangan amik kesah ape diorg kate ....tapi kadg2 i juz can't help it...terase sgt2...cam kene perli....:)
.

25/7 i try to reach him..twice...he didn't answer
and then he coll me....thanks....kebetulan je kot....lame dah die tak coll...
mcm dah xbese nak ckp dgn die..share....my problem...i kept it..

20/8 after being a month....
last time on his bufday...
lame dah die x colll
tapi mybe die bz...
ni pun sbb ak coll xangkat..
so kire kena pakse lah kan....:))
lantaklah janji ak happy
that i've cross his mind...........for a moment


lepas bulan 7 ade sms...coll jugak mcm biase ..:)

bulan puasa..rasa...wish rasa..mlm raya..


15/9 -ku meluahkan rasa..melepaskan beban dihati...meluahkan...melepaskan..
rasa better ....:) tergagap lah gak ckp..'' saya suka awk..." ..tp sgt lega ok...
dah dpt jawapan...
OOoH...

'' rite now better we juz as fren 1st ..tq let me know ..sorry if i hurt ur feelling " sms dari dia..

update 3 am...

well..its not i'm gonna ask for anything ....i never would
minta kapel jauh sekali...:) i know the way u are...
( u deserve much better ) yes i do think so...
juz i don't wanna regret...for the word that unspoken.....
u seem fade away...
as i stare....and i'm scared.....
i make my confession ...
i ask u plz stand by me....but people do changed.....
so i throw it all away.....now....or never...so i pick now.....
and.....i'm glad....we still fren..:)
it may be hurt...
but...it will hurt me...more..
if i never tell u now...
taking the risk...
life is beautiful.....:x


selepas tu sebulan lebih dia outstation aka hilang ahaks !
pastu dia coll balik...dan kami still kawan lagi mcm biase...sampai sekarang
dia still seperti mase ku kenali dulu....suka bebel:) demi kebaikan
matang....dan agresif..ahaks....ku bahgia..
sekarang??? masih kwn...ada jodoh pertemuan jumpalah ..
mungkin hari bertuah tuh hari perkahwinan dia ...or
hari perkahwinan aku...


(surat terbuka yang pernh ku tulis )


ADA APA dgn LIKE or DISLIKE

Awak ...

adalah perkara terindah….sepanjang 2010….awak buat segala2 rase diri ini wujud….Disaat tiada siapa yang peduli….biarlah org nak mengata yang dirini hanya bertepuk sebelah tangan…

Hati dah suka…dan ia hadir tanpa diundang…kini sy nak lepaskan perlahan2…….rasa itu

.

Tak sangka dalam mase sepanjang sy kenal awk…dah 331 like saya…Wah ramainya..kali terakhir sy rase mcm semalam 44 org….rase mcm semalam je..

Sy LIKE awak…dan DISLIKE awak….awk ingat lagi tak????

Sy hanya insan biasa….dan maafkan saya
terlanjur tersuka awk hahah dan awk tahu…saya takde sesalan untuk itu..walaupun ramai LIKE saya ..tapi masih ade yg DISLIKE saya….tak gune gak…sy bukan giler LIKE…kenangan button LIKE tuh yang akan sy kenang…ingat tak ??? mesti awk dah lupa….takpe…mase mule2 button LIKE tuh ade sy lah org petama LIKE awk…dan awk tak LIKE saya balik…sy majuk….hahah “silly” nye saya waktu tuh…awk plak kate xlike bukan maksud xsuke…tapi sy geram sy dah DISLIKE awk balik..sampai sekarang…tapi awk tahu hati sy…xpernah LIKE org lain..hahahah percaya ka awk????mesti tidak bukan…sbb sy layan sumer org…aka lelaki….hurmm..pastu awk naik kan status…awak pelik nape status LIKE awk sikit ke sebb awk rabun…hahha sy terSENYUM lihat status tuh..hahha sy terus on f* Tanya awk…awk tahu ke sape DISLIKE awk..???awk kate awk tahu…hahahah…..lawaknya..awk sengaja wat cmtu…kesian kat awk kawan2 perli2 awk….sy rase xsedap….sy xnak awk tertekan….waktu tuh dah mmg ade mengumpat pasal sy….sy tahu..saje sy wat tak tahu…..xsume LIKE saya….pastu awk LIKE sy…sy masih DISLIKE awk…sebb awk LATE:P… haha indah kenangan tuh…tapi kalau pas sy cite nih awk DISLIKE sy …sy akan ......:)….

tengok inbox ...f* hmmm rase sedey plak....

rindunye.....hmmmmmmm hahahahh..... [silly me]

Awk ingat tak awk nak wat keje gile nak dating shah alam…semata2 nk bawa sy g I city..Hahah ..tapi sy dalam bas..awk suruh sy patah balik…tapi saya tak buat…kalau sy tahu itu kali terakhir awk ajak sy jumpe….rase mau je sy pusing masa…..hahha….…[.silly me]…

Awak ingat lagi tak bila handphone awak hilang????

Sekarang awk dah ade hp bawu agy canggih dari sy hahah….sy xley BBM pun heheh..Mcm awk dan kawan2 awk…tapi xpe sy xkisah….sy tahu awk mmg nak beli hp bawu..So sy xsuprise…haahha mase hp awk hilang selama 3 hari awk asyik post…bende same…nak no tepon kwn2….sy dgn ego sy..hanya tunggu awk mintak sendirik…tak sangka pas 3 hari awk…mintak sendiri by PM…dgn ayat..”awk nak no.hp mo mngurat “ hahah skema nye ayat awk….ingatkah awk???sbb kita selalu berhubung….b4 hilangnya hp awktu:P….dan sy bagi….no sy……

[silly me..]

Awk ingat lagi tak bufday awk…???

Kul12 sy coll?? Wish bufday awk….haah kononnya sy nk jauhkan diri dari awk….that day

Dan awk suruh sy bagi space kat awk…sbb byk bende awk mahu awk utamakan…dan sy beri …Sy pun dah jarang2…..kaco awk…..sesekali je sy berani sms..” sy rindu awk “ dgn slamber…walaupun sy tahu awk takan balas……

[silly me]…..sy tunggu awk wish bufday sy

tapi xde pun ..kecewe jugak sy..tapi sy gagah kan hati...sy coll awk...walaupun hanya sejam terakhir...bufday sy....hahah dan awk angkat tengs awkk....sy happy awk lah BADUT saya..:p

terhibur sy.....:) xmenyesal walaupun sy yg coll awk...hahaha...[silly me]

Awk ingat x mase sy kat Bandung..???

Mase sy nk berlepas….sy coll awk….hahha...dan kat sana pun kite masih berSMS….Ntah mybe dh lame xrase org amik berat sy ….mybe sy selalu buat hal sendiri…Mybe awk anggap sy sbg adik…tapi xpelah…hehhe benda yang buat sy terharu…Bila awk coll sy semula mase sy di bandung hahaha….sy xsangka kreadit sy habes…coll Malaysia…Tapi xpelah dgr suara awk…pun cukuplah hahaha….lepas tuh awk topup kan sy….Hahha sy berhutang dgn awk…awk risau kalau sy nk coll family setiba di MALAYSIA..tengs awk..Mase coll tuh..sy ade Tanya awk..siapa rindu sy?……kat Malaysia…”awk kata balik lah dulu…”Adeke org rindu saya??? 7 hari sy kat bandung sy xenjoy pun kat sini….sini tempat org shopping..Sy pulak pegi sbb terpakse….awk tahu kan sbb ape…heheh….pastu setibanya di Malaysia…hp sy takde bateri…sy bukak hp..byk gile miscall awk tuk saya..happynya sy..hahaaa…waktu tuh…pastu Sy on9….sy lihat blog sy….sy Nampak jejak awk…hanya awk diblog saya..tiap2 hari2…sepanjang sy tiada..Ade tarikh….hmmm air mata saya menitik….…..sy rase sgt dirindui hahaha


Walaupun sekadar maya….saya amat BAHGIA…waktu itu….

mungkin saya hanya syok sendiri..

tapi awak..sy tak kisah....saya rasa BAHGIA sgt...

izinkan saya simpan rasa yang tercipta...

walaupun rindu sy tak dianggap...saya

nak awk tahu...jejak awk masih dihati saya....sebagai seorg teman


Sekadar nak coret2 kenangan 201o






" If today, a smile should appear on your face, it's because at this
very minute, I am thinking of you and I am smiling too."
I walk alone
but when I close my eyes
I imagine your face..





notakakikudibibirmu :

" the greatest challenge in life is to find who knows all ur flaws and

different and mistakes and still sees the best in you "








video klip nih besh..:)
ku ingin kau tahu..
selagi nafas ini milikku,,,...
sekarang dah 408 :)
the button always there ...
::no campaign :: tengs pada kwn2




:: kadang2 kita ditakdirkan jodoh perkenalan dalam maya..
.tapi jodoh pertemuan semua terletak pada ketentuanNYA ::

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...