My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Saturday, March 5, 2011

dok paham starang




malam ni aku nak
meng - CLEAR kan otak aku..
come CLEAN dgn dia..
aku percaya pada instinct aku..
dia bukan seperti apa kau katakan..
sememangnya kau amat keji
guna kan nama itu untuk kepentingan..
untuk amik kesempatan atas kelemahan aku
mungkin tidak....!

.




kenakan sya heh pasal
ape patut ada dalam relationship..
hampeh je..
sowi copy paste pendapat awk =P

mane mungkin saya lupa
setiap kata2 awk :P
kalau ia tentang awak??? bluwerk


.




kat BLOG nih aku kalau ley taknak
marah sape2 hahaah...
sebab blog sane dah officially tutup
tapi haritu OOps! sorry i did it again
pada entry


SAKIT KEPALA MENYERANG


takde lah marah...
juz as REMINDER...
ade org bawu remove aku
from fren list...ahaks ~
sebab aku hide wall..
lagi pun aku kan suke meroyan...
berjiwang...dgn ayat2 memualkan..
better aku hide wall....
tapi dah diremove time kaseh awk...
hikhikhik...yang ni kurang tersentap
dari yang harituh....

haritu yg removed aku sedey sbb
dia antara org yg aku
benar2 ikhlas brkawan
tapi tak kisah lah.. once remove..
mind your own business...

kali ini hatiku kental!!!!


suke sebab kwn LT sume sehat..
bff...bz sikit...:) buat dia touching dgn
ayat ini hehhe...


Mencari persahabatan itu seperti kita memasukkan benang dalam lubang jarum…
Sulitnya mencari seorang sahabat itu bisa digambarkan ketika kita berusaha memasukkan benang ke dalam lubang jarum...-by sartika-- i've found one...KIN please stay no matter what.....=)

suka pulak ayat kepada kawan sum1 ni...

'' saya takda masa nak PK org benci saya..
kerana saya ada ramai org sayang saya....''


mood : stay away...

dok paham starang


:: syam baek pada LT..tengs :) wink..::
mr24hrbz...buat ayat tak boleh blah

'' mentang2 harga getah dah naik orang minyak dah lupa lah..
tuh layan orang getah ajer "
tergolek2 tgk ayat nih ahahahhahaha funny ....2bulan xcontact
he is still the same...

:: dah lame tak share rase lain tapi perasaan tuh tetap sama
excited nak bercerita......juz be myself... ::




point to remember


If you don't like me, turn your head and walk away.

Simple as that. Who are you to judge the life that I live?

I speak Manglish. It means I speak Malay plus English.

I'm not good in English, but I'd like to give it a try..... LT






notakakikudibibirmu


masih tak tahu ape cerita...
mungkin aku bukan kawan yang terbaek untuk dia
aku relakan dia pergi....



2 kritikan membina dan membinasakan:

Unknown said...

wahh bff yoooow..terkezut dgr.hiiii.tumpg hepi for u still many people love u alot

myLady said...

hehe....yeke..
kwn gurl la....hehe
bff forever


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...