My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Sunday, March 13, 2011

dengan izinNYA


mood : misery....
listening 2 : tattoo by jordin sparks




Malam tadik pergi majlis bacaan yasin dekat rumah makcik....
hurm lame nye tak pakai baju kurung pelik je rase hahahah...
aku lebih suka berseluar....kalau pakai kain...
lagi2 kain batik confirm fail
sebab tuh lah aku tak masuk pencarian gadis melayu
hahaha dah tentu2
kena reject awal2....hehehe....demam sudah ....aku...
semalam kena hujan...
hmm maka nya aku tidak sehat......
si s balik negeri dia...membawa perkhabaran
gembira....dan aku sebagai teman nya
perlu gembira tak gitu...????
yer aku gembira.....dengan penjodohan dia....
insyaALLAH ujung tahun ni...
dia xperlu serabut dengan isu hati lagi.....ya aku amat gembira....
sorang lagi teman akan tinggalkan aku....dan aku kena menjarak kan diri ini..
dari milik org....demi kebaikan bersama....
kejam kah
aku...???ego kah aku....
mungkin benar aku seorang EGO....mungkin segalanya mudah....
andai kau kenal siapa aku, memahami aku.....pegangan ku ....
sudah agak segalanya akan termaktub begini....
walaupun dia menyayangi apa ada nya
walaupun dia tahu antara aku dengan nya ada dia...
aku tak mampu memberi hati ...semudah ABC
aku memerlukan masa.....
dan kini...aku redha dengan ketentuanNYA....
kasih dia akan menjadi milik orang lain....

dan kita sebagai seorang insan kena bertangungjwb atas keputusan yang
kita buat...begitulah juga aku....aku memilih mementingkan perkara yang lebih penting
dari soal HATI aku tolak ketepi....aku menolak segala ancaman yg boleh serabutkan kepala hotak aku...ni...namun aku tewas....jua ..
keputusan mu ku terima...
mungkin ini yang terbaik

maafkan aku keegoan ku
membunuhmu..
memaksamu...
hingga terpaksa membunuh hatimu
rasa mu

dalam terpaksa
kau terima dia....
maafkan aku....

namun seperti mu
aku terpaksa..
dan kita kena relakan...
demi kebahgiaan org lain....

kerana bagiku...
kebahgiaan diri sendiri...
tidak menjadi isu utama....



tengs naga.....kerana membuat aku happy...tengah bz wat assmnt sempat lagi
menghiburkan hati aku ni......hmmm
mungkin lepas ini giliran kamu pulak pergi...


(to be continued )


notakakikudibibirmu


seringkali mengalir nya ia dengan mudah.....
aku insan yang lemah...
yaALLAH kuatkan hati aku..
menempuh dugaan hidup yang
mendatang....



maafkan aku....
jangan ada BENCI antara kita..
persahabatan selamanya...
ini janjiku....

9 kritikan membina dan membinasakan:

Encik Amman said...

sabar. adakala nya kita dan dia tak boleh bersama kerana itu bukan takdir daripadaNya. Mungkin itu sebagai landasan untuk kita mendapatkan yg lebih baik dari yantg sedia ada. Sabar itu kunci segala kesulitan. :)

Anonymous said...

entry sis wat sab terhingat kat hamster lak. T__T

myLady said...

incik amman tengs =)
sab...hmmm huhuk

Unknown said...

LT..ketika redup ni la terbaca apa yg LT bca..kuatkan semngat..kami tahu apa yg dirasa.kamisedang meras itu juga..kita kool je LT..allah itu ada.

myLady said...

huhuk...
kuatkan semangat....
yerp .....
heheh gaung kamu...lelaki...
kene tough...
yerp...ALLAH sentiasa ada....
dia melihat maha mengetahui...
apa yang tersurat dan tersirat..
mendoakan kebahgiaan dia...
walaupun kebahgiaan itu bukan dari LT

Unknown said...

haha tough la sgt kalau hari hari makan 2pingan nasi.kahkahkah

myLady said...

lelaki mmg kuat makan...
xdinafikan....
tenaga byk gune ahaks

aLieF si Muncung ManiS said...

alief pun nak jadi naga la lepas ni..alief nak buat awk happy...:P

myLady said...

ooow aliff muncung yg chomel....
hehhe hari2 d tgk telatah kamu yg sungguh comel dekat blog tuh:)
tengs sudi komen


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...