My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Saturday, July 2, 2011

berat mata memandang....




Berat mata memandang...berat lagi bahu memikul....
harap semua berjalan dengan lancar lepas 4 july...will
it getting worse....will it be better.........
lama dah dia xjejak wall aku...
tengs sudi jejak....mr stand by me....
28 hb aku sempat bagi surat berhenti....
nekad...aku tak mampu agi...
aku takde lah kejam...aku bagi notis sebulan....
so ujung bulan nih i'm free....
tak sabar nak menghadapi bulan puase .
setahun dah....aku kenal mr.f
waktu pantas berlalu...
yang berubah..hanya manusia itu sendiri..
aku??? masih diriku...
aku masih ingin menjadi seorg kawan....
pada dia..namun dia menjauh....
sepi tanpa kata....sms pun dah xreply...
salah aku???salah mereka???
tidak.!!!..mungkin ini ketentuanNYA ..
yang lebih mengetahui...
yang mengerakan hati......
hanya DIA.....
walaupun sukar untuk aku terima hakikat..
terasa ingin lari.......kejar pelangi...
kembali pada masa...kita masih rapat..
sbg teman berbual bicara.....memang gila...
rindu kah aku????
kecewakah aku????
hanya DIA yang mengetahui...
soal hati....yang tersimpu rapi...
kini..soal diri bukan menjadi keutamaan...
dan itu ku amat pasti....
mungkin..setelah ku dilukai..
baru kutemui cinta yang suci...



notakakikudibibirmu....
perjuangan masih bersisa....

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...