My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Wednesday, July 27, 2011

derita itu RINDUku...



Rasa happy hari tuh akan tiba jua...
keranaMU aku kumeninggalkan kerja skrg...
ku tahu rezeki...ada dimana...yang penting
USAHA.......ganbatte...!!!! LT
aku tak tahu nak kabar ape...
pelik sikit bila sum1 hide her/his wall from me????
why..why n why..wondering..
am i do anything wrong????...
sms xreply...??? so its OK....for me...
teringat sum1 ..my robinhood kata..
dia diam sebab aku fofular...
ramai nak kawan ..ramaike?????
kamu kan tahu D mcm mana...
kat webcam...i'm not HOT stuff...
juz a simple gurl ....
bila ku berbicara mengatakan aku AUTA...
dimana rasa percaya ????
ya mungkin sebab belum ketemu...
yang pasti kurindu saat mengenali kamu...
walaupun sementara.....
mr .F @ stand by me pula makin menjauh...
takpelah ku mendoakan kebahgiaan nya....
he is sum1 that i missed the most...
it juz happen..... mereka tahu..
sape yang D suka..sejak ku menapak d sana.
mereka yang menyukai diriku..pun tahu siapa si F...
cuma satu ...F tak tahu mereka tahu....
namun perasaan tak dapat dihalang..kan??
argh.....bak kata dia..
LET bygone be BYGONEs...
takpelah yang penting bufday dia aku
sempat wish ......kan XD..
....

dunia itu...
siapa aku nak menyekat mereka menyukai aku...?
namun soalnya adakah mereka menyukai aku..
seadanya aku ????? dan bukan kerana sebab lain...???
......


sian my B kena stay up late @ opiz dia...
name panggil dia B...sebab dia chumil mcm baby :P ....
naga pulak....bz malam nih ...
teruja pulak....fahmi ;) tegur kat fb ..hikhiks...
long time no see himm....myblogger fren :)
pada kawan2 yg sakit..
get well soon.......okies.....









monolog hati...


desir angin berbicara...
sepoi bahasa irama bermula..
titis hujan....berirama...
tentang cinta ...
tentang duka....

andai ada....cinta
mungkin aku kan setia...
andai ada rindu...
mungkin aku kan selalu disisimu...


notakakikudibibirmu

antuk sudah...
sempat lagi layan..pasal kes jimmy stanley..
huhuks..panas beb......!!!







0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...