My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Thursday, July 7, 2011

LABEL




who r U to LABEL me..????


dah mcm melabel barang....
beli barang....
ade yang 1st hand ade yang secondhand...
konsep bisnez...label nih cukup penting...
sepanjang aku jadi RMT...nih..
aku dah tahu semua operation kedai..
so aku ley lah bukak kedai sendiri..
ceit berangan jep...
aku tak suka label org...
ntah napa aku...xsuka gak org LABEL aku...
dah mcm hape je.....
aku xbagus...dan xpernah CLAIM aku hebat..
tapi haritu aku puas hati dapat kenakan
awek tuh...sesuka hati nak refund..
dah kata semua ade T&C terkebil2..dia
nak bayar benda mahal tuh..haha
sib baek aku xkejam....
senyum pun susah....
tahu pulak nak meraih simpati...
aperpun aku keja ade prosedur....



:: act like a PRO...be PRO.. ::




notakakikudibibirmu

ade aku kisah ...
kah kah kah....
tak tahu cerita....sHUT Up....
don't wanna hear YOU.....




jom hayati....
forget about price tang...
can i...hahaha
sila belanja saya...


0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...