My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Wednesday, July 20, 2011

sekadar mencoretkan...




kadang2 aku berharap ....
aku adalah seorang cikgu mahupun jururawat ..
mesti aku adalah menantu dambaan
mak mentua zaman sekarang...
tapi aku hanya insan yang masih mencari arah...
tidak berkerjaya seperti semegah org lain....
tidak berharta seperti org lain....
hanya ada kaki untuk melangkah...
hanya punya bahu untuk melindung......
hanya ada kasih sayang yang melimpah ruah....

kadang2 aku berharap ....
aku adalah seorang lelaki....
yang ingin mengukuhkan keadaan ekonominya...
tidak perlu memikirkan jurang usia yang makin meningkat...
namun apekan daya aku...
hanya insan yang lemah....
lemah pada fitrah dunia....

kadang2 aku berharap....
yang aku sudah punya keluarga sendiri....
yang bisa ku berikan sebuah kasih syg tak berbelah bagi...
menjadi isteri dambaan sang suami....
menjadi ibu yang misali.....
namun apakan daya aku....
aku hanya mampu melihat..
hanya mampu menunggu....
pada saat yang belum pasti......

kadang2 aku berharap....
hatiku ini tidak dilukai....
tidak tercampak jauh dari sisi....
tidak dibiar menyendiri...
namun apakan daya aku...
hidup itu punya cabaran...
hidup itu punya dugaan ...
nyawa itu pemberian....
pemberian dariNYA.....
ku hanya mampu berdoa...
semoga hidup ini..masih...
dalam redhaNYA....

amin....


notakakikudibibirmu...
i want u love me the way i am...
not the way u want me to be....
ape aku merepek...
layan jelah....babbling...

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...