My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Thursday, August 25, 2011

aku tentang aku???


entah napa aku tacing malam nih
tapi aku nk cakap i'm sorry...
tak sengaja ....
dia yang tak percaya aku rupanya heheh..
takpelah takmo jadi isu besar
nnti merosakan persahabatan
akhir kata i'm sorry ...


persiapan raya ???
bersederhana jer...
masih lagi menganggur ahhahaha
rehat betul aku sebulan nih...
tgk lah gat keja promoter je lah..
janji keje hiks...

mesti pelik aku dah xupdata pasal
semua mr2 yg pernah aku kenal
akurase biar lah aku je tahu
perkembangan mereka....
yang pasti
JEJAK mereka meninggalkan kesan
dalm blog dan jua
hati ini..

sebut tentang buat
salah...
aku pun ade wat salah ...
sape kata aku sempurna????
tapi aku belajar dari kesilapan..
dan yer aku taknak kawan aku
buat salah yang sama......
kehidupan kena diteruskan.....

tapi bila tengok dak remaja wat salah...
sampai yg terbawu dak sekolah lama d..
mengandung ..kantoi pagi tadi
sbb pewot dia besar....
hurmm dimanakah
sifat MALU?????
adekah ini yang kita bayar demi sebuah
kemerdekaan...?????
merdeka kah kita ...?
sedangkan anak muda kita..
jauh terpesong....
seks bebas.....
gangsterism..
....dsb...

pendapat peribadi aku tentang
seks & arak : benda haram sekali try mesti nak lagi
so aku rasa janganlah try...
pertahan kan apa yg sepatutnya....
...

mood : terasa mau kawen ngeh ngeh...
plus nikah...




ohh yer buat kawan yg aku tak add FB...
bukan bermakna aku
TAKNAK kawan..
let it be my
PRIVASI....
lagipun semak je ade FB LT .....
dan buat awek yg suke
stalker...
...
so takyah pelik why i
tak approve...
tak terkira bape ramai...
dah.....i'm sorry....
kita kawan kat sana ...yep...
anyting u can PNC me...
anytime
email jer...
don't make any assumption..
cuz i bet U are totally wrong



notakakikudibibirmu

nak jaga hati bukannya
mudah yer....



1 kritikan membina dan membinasakan:

Zul fattah said...

erm..that true..
http://zulfattah.blogspot.com/


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...