My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Tuesday, August 2, 2011

tercipta untuknya




ALHAMDULLILAH ....
dapat juga aku berterawikh...
tup tup..terjumpa teman lama...
teman mase sekolah....aku memang rapat ..
sampai org ingat aku dgn dia sepupu...
what the fish....byk berlaku kebetulan..antara aku dan dia
tapi jodoh tuh ketentuanNYA...
aku ckp aku suka dia pun mase tuh..
dia dah jadi tunang org...
lame dah....2-3 thn lepas
( waktu tuh aku xtahu )
tapi bagi aku..semua ketentuanNYA...
dia kahwen dgn org lain..bukn dgn tunang ....
aperpun aku rasa terusik malam nih...
terkedu...speechless...kalau dulu..aku ley je
bergurau senda...tapi status dia dah lain....
sepertimana aku menjauh bila dia bergelar tunang org..
begitu lah juga sebagai suami org....
tpi aku lemah pada kenangan itu..
berbasikal...pergi sekolah same2..bergayut....
same tempat keja...petama....semua memori..bagiku...
tiba2 airmata ku berderai pada sujudku...
meminta padaNYA jauhkan kenangan itu...
dia sudah dimiliki...
sepertimana org kesygan aku yang lain...
doaku..padaNYA semoga mereka berbahgia...
lepas nih siapa pulak lah kan.....
kuatkan hati aku....tabahkan...hatiku..amin...

psss t : dia bukan cinta pertama ku..
dan kami xpernah bercinta ..










notakakikudibibirmu

bakal suamiku...
kamu mungkin bukan cinta PERTAMAku
janjiku pada lafaz nikah kita..
kau akan menjadi cinta TERAKHIRku ...
insyaALLAH...

so ade sesape mau jadi calon x ahaks...
lallala..nk berkarya mengantuks pulak...







0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...