My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Saturday, August 27, 2011

IFTAR ...2011 vs SELAMAT HARI RAYA


tahun nih takda wat IFTAR
or join...mane2..
makan dengan family..
terharu semalam bila eriq coll
tengs beb.....teringat kt haku..
my bff mase kat u dulu..
aku tak join iftar tuh..
sbbb hurmm
aku tacing hahahha...
sebb aku rase tuh untuk dak umah diaorg je
so takpelah....biarje...
lisa tengs ingat kat haku hahh
kalau lisa tak tags...aku tak tahu pun
diaorg nak buat ...iftar tuh....
itupun after mention ...
'' xxxx,korang taknak ajak ke "

takpe benda nih aku redha sebb mase...
duk umah sewa..
aku sorang jer terpaksa duk..
umah dak yg lain kos..
so....
ini lah yang akan jadi...
org tak akan ingat sgt...

so aku taknak lah menganggu ....
urmmm

tetibe mau menyanyi lagu '' pasrah ''
heheh....

pasan ade IFTAR sekolah menengah..
geng bas sekolah aku...
xramai melayu...
yang ada pun ramai yg dah bz dgn family...
yang ada buat pun...
takde pun invite..
at least invite pun ok gak...
tapi...

aku sape ????
hahah so jangan nak perasan lah
'' monolog hati ''

akhir kata...
selamat hari raya semua..
tuk kawan maya,bloggers...
kawan skool...dan semua yang
mengenali LT


Seperti sebuah perjalanan hidup,
semua yang telah terjadi tak mungkin terulang.
Semua yang pernah terucap pun pasti berbekas..
Mohon maaf atas lisan yg tak terjaga....
Janji yang terabaikan....
Hati yang berprasangka & .....
Sikap yang pernah menyakitkan..
Terkasar bahasa dalam bicara ..
Tersilap bicara semasa bersama ..
Termarah yang tak kena tempatnya..
Tertanya tak tentu hala..
Kerana aku masih bernama manusia ..
Pastinya tak lepas membuat dosa..
Semoga dimaafkan, Salam Aidil Fitri ...
pose bagi hbes lu yerp:P



dengan ucapan..:

kurenung langit yang cerah...
mengharap sinar kasihNYA
diatas ukhwah tercipta...
kasihnya tiada sempadan..
wujudnya ia tanpa suara ...
jari jemari yang memulakan..
pada teman mayaku..
dan kehadapan..
sahabat yang kukasihkan..
mungkinkah akan kekal di ingatan..
andai dirini masih dipanjang usia dan ingatan...
berjumpa lagi kita bulan ramadhan tahun hadapan...
insyaALLAH....mOod : JiwaNG raya


kususun jari...
maafkan keikhlafann diri...PEACE...






notakakikudibibirmu

tak kisah lah...
janji aku masih ada famili...
dan adik tersyg...
beriftar dgn diorg cukuplah
dan my bff :) sorry
aku takde mood nk iftar...
not for this year...
Luv ya..



Single - Jangan bersedih kerana Allah akan memberi yang terbaik nanti.
Couple - Jangan terlalu seronok kerana di waktu inilah saham dosa meningkat.
Tunang - Jangan terlalu lama kerana ia akan menimbulkan pelbagai masalah.
Kahwin - Jangan terlalu leka kerana telah diberikan tanggungjawab
yang akan dipersoalkan di akhirat kelak.

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...