My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Saturday, August 20, 2011

sad but it's true : ''i'm invisible "



Terbukak kat site kawan2.U aku..
diaorg merancang nk wat gath 28hb
takde sorang ingat pasal aku...
kecuali....LISA...
heppp bukan LISA surihani OK...
nampak sgt dia je mention aku..
terharu ...pulak..

hmm :)


LISA ni BANGI mai...
eheh dia baik dgn aku
baik sgt .....

I do like walk alone...
but the truth is ..
I DON'T....

I juz wanna be REMEMBERED...

no money NO HONEY...
no MONEY no KEEP IN TOUCH..
with ME????
let it be let it be....
i hope we still BUDDY


gambar si LISA???
urmm nanti lah ...

syg dia :) jaga diri...beb




notakakikudibibirmu...

i don't wanna be SAD....
but SAD is PART of ME
but i'll never give UP...

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...