My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Thursday, August 25, 2011

awek2 STALKER ke??...




Terasa mau merapu....hahhahak memula gelak hahahahahha
adeh awk ye awak....jangan menGELABAH sangat boleh TAK.???..
excuse ME tumpang LALU jap......kadang2 kat dunia sane tuh..
aku suke gile layan...org yg melayan aku...
ala STATEBOARD jew kow
t
orang KEREQ mcm GOOD GOOD
tapi tak bape nak layan aku..aka tak frenlypun
ade AKU kisah ....menGELABAH bila tetibe ADD fb aku....
tengok mutual....bukan RAMAI pun..
.hahhah STALKER errr...:))
ape motip add ???mo KAWAN..??
potong KUKU lah...
mesti mau USHAA je kan......
sbb nampk LT suke komen2 kawan2 laki dia..
so jenis camni...CuRIOUS mau tahu...
aka...jadi STALKER ...


awk yelah AWAK...ehhh bukan AWAK lah......
terpulang pada YANG terase....
benda camnni isu dia bukan sekarang LAMA dah...
sbbtuh AKU susah sikit nk APPROVE...better xYAH add muka BUKU
better KITA kat sane jew....bukan KENAL pun....
kite CERAIKAN camtu.....
tak yah mengELABAH sgt argh....sebb LU pikiaq lah sendiri
..

..
kedua...

lagi satu....awek2 yang jenis...suka berahsia
lagi satu kalau jenis yang XSUKA SHARE....
nak SECRET2....urmm
lagilah tak BEST jew rase...yelah
maybe tak PERcaYA
kat aku...nih
tetibe add...aku rasa sedey...
sebb dia suka berahsia.....
better takpe kot kawan kat sana jep...


sigh....
.kuciwe rase taw dem dem dem..


awek yg jenis ketiga...


yang nih kalau dah ade bf...
tak pun aku terkawan bf/somi dia...
mula lah mengADD...
tapi motip ape????
sebab senang nak MONITOR....
hahahahh...harian...bf/somi
diaorg...lagilah aku malas
mo APPROVE....



aperPUN....


'' jangan dah parah...meroyan mengelabah "


euwww seyes MENyAMPAH.....
kat awek GOOD2 tapi tak seGOOD
mane pun...



hhaahahahhahak......

motip : layan meroyan LT jap
aku xpaham...nape aku tak
macam awek2 diatas....
perlu ke???
tak prnah tegor...hi pun tak
tetibe ADD aku..( blogger most welcome )
ape KES.....nih nak habaq mai..
TAK PERLU...

p main jauh2...


notakakikudibibirmu


saya pentingkan KUALITI dari
KUANTITI......peace...

kali nih bukan KIASAn hahah









4 kritikan membina dan membinasakan:

syahirooAhmad said...

aiyak.. sesi luahan hati ni..

myLady said...

hahahah aah bukan kiasan hati sudah

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

awak...

nak add awak, bley??

*mood gedix* hakhak :))

myLady said...

xley :)) sy dah ade tempat awk dlm hati sy


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...