My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Tuesday, February 15, 2011

Alergik Menyerang...





hari ni makan udang
akibatnya..
badan aku berbintat kegatalan tahap maksima
tergaru2 macm berok sudah....
ermm...adeshh gatalnye...ubat xde plak
haishkkkkkkkkkkkk meremang dah :(
ngomel plak aku kat blog ni....
huhu.....komen aku malam nih xbyk
aku tak tahu nk cakap ape sgt kat sini
nk lontar pun kene berhati2 ahaks..
mcm3 hal lah...aku harap semua akan
bertambah baek..tuk kawan2 maya aku
ramai plak mintak url blog aku yang lame
pada sesaper yang tahu aku mintak jasa baik
jgn bgtaw sape2..sebab...aku mmg nak SHUT down
enough is enough...byk knangan aku dgn....dia..dan
mereka yang prnah hadir...menjejak


.




( to be continued )

.

.





kadang mata hanya tahu melihat
yang pasti
pandangan mata
mungkin akan menipu....kowang
dan pandangan hati pulak akan buat kowang keliru...
Yes or NO ???
penting nye kownag kene ade 6th sense hahah
org tak pandai menipu
pun kowang ley detect......

tapi kalau lah mata tuh mcm2 mesin Xray ley
nampak hati...keadaan nye
kerana hati yang bersih terpancar keserian pada wajah...
walaupun tak cun or cantek kecantikan akan terserlah sendirinya
org akan mudah tertawan suka pada kamu..
seronok.....dan yang penting janganlah gedik yg dibuat3
macm aku dulu mmg anti group dak gedik yeh group geng3 mcm ni..
ku akui aku boyish...geng sume dgn lelaki kwn pompuan ley kire pakai
jari jer..mesti kowang siap kire ibu jari kaki
sbb tuh jangan pelik kalau aku cepat mesra dengan lelaki..
mcm dah kenal lame....jep....
its all about attitude...
ade org tanye y aku punye blog PINK
hehe aku rase PINK punyai aura nya sendiri...
agypun aku nak wujudkan ceria...
ceriake hahaha...layaz jelah Oops !





PEACE






notakakikudibibirmu



sains vs sastera = sains

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...