My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Friday, February 18, 2011

Blog Ini Buat Anda




Q & A


Bagaimana anda boleh mula berblog, kenapa anda berblog dan selama mana anda ingin berblog....?

  • LT mule blog pada april 2010....sebab waktu tuh rase mcm nak menulis ...tapi lebih pada diri sendiri ,hal belajar ,hal mencari cinta ....
  • blog yang ni...bawu je lagik ...LT jugak tak menetapkan syarat patut mengfollow...sebb LT buat blog sekadar suka dan untuk berkongsi....cerita ...dan menulis karya....sebab LT suke bersajak....dan nak amik kesempatan ini terima kasih kepada yang sudi mengfollow ..LT..
  • sebab utama aku suka meluahkan dalam kata seperti sajak..yang puitis dan memang aku akui aku seorg yg jiwe dalam hati ade taman ...haippp taman berduri ok ahaks..bagi aku ia satu eksperesi perasaan ...macm lukisan jugak..cume cara penyampaian berbeza...aku minat gak lukisan..lame nye tak pegang berus....lukisan asyik pegang berus GG je ( ade kene mengena ke???) aperpun bagi aku...kita tak memerlukan kata2 bila menulis dalam BLOG ..bagi aku kita menaip dari hati....sebab hati kita yang berkata -kata ...dan di alurkan ke penulisan di blog....dan kalau ikhlas dari hati dia kan jadi indah....sgt....bila org bace..kalau hati kita sedih pastu kita tulis...org yang membace akan rase....sedey...itulah aku dapat rasakan penulisan blog aku yang sebelum ini...sebab ramai yang memberi kata2 nasihat terutama geng blogger yang setiasa support teman aku ...nonoi,adeksab,ojinz dan '' aq dan putera "sgt kuhargai....
  • Info : ini pun aku suka nak SHARE tips...yang aku bace....yang menarik bagi kacamata mata aku..tentang kehidupan ,tentang cinta ,tentang hubungan...tak caye???cek lah label tuh...aku bawu tahu buat hahahaha....layan jelah....





berapa lama nak berblog ????

selama yang boleh......mampu ku bertahan....
yang mampu LT kongsikan...pada pembaca yang sudi singgah:)
peace from LT heart
ku tulis dari hati..






notakakikudibibirmu

jom pakat join ramai
klik sini --------------> http://hasrulhassan.blogspot.com

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...