My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Monday, February 28, 2011

kau pergi jua ....




hembusan pawana mencium pipiku...
linangan air mata membasahi ...
jiwa menjerit dan merintih...
mengapa duka sering merantai hati ini...
ku ingin bahgia...
ku ingin bahgia walaupun
jalan bahgia itu derita....


Dia...
teman...
yang datang membawa
kebahgiaan sementara...
kau pergi jua....
sederasnya engkau tiba...
mengapa..???




sejujurnya aku dalam bicara...
seikhlas nya aku melahirkan rasa...
begitu mudah kau berpaling arah..
kau pergi jua....
kau pergi jua....
tanpa ku pinta...

..




hasil karya : gadis senjakala..
















.........

teman...
kau pergi jua...
aku sedih ...
aku tak kental....
rase mcm kehilangan...
hmm mungkin persahabatan aku tak
bernilai di depan matamu....
terima kasih.....teman...







notakakikudibibirmu

maaf bila mana
hatiku tak sempurna...
maaf bila hatiku tak kental
menahan dugaan....(T.T)

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...