My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Tuesday, February 15, 2011

TeruJa dgn BA ...: TQ blogger yang follow aku ..!




suke... ye! saya mesti undi
ehhh silap pilih...
BA....as mentor ..;)4 blogger
tengs...anda blogger yg rajin..
( bukan nak bodek ok..ikhlas nih Oops ! )






salam...



aku demam...plus alergik
so...harini nih xde idea...
ubat???
aku dah makan.....tunggu korang suapkan
berjanggut lah tak sampai3...


aku kagum dengan BA...
sape die ...website nih lah..klik :http://www.benashaari.com/
aku hanya blogger picisan..cara die mempromote agar blogger bawu....kenal3 amat menarik...dan yer aku sungguh teruja,...dalam masa tak sampai 24/7 dah ade bape belas follow ...riak ???bangga??? ooh tidak itu bukan aku.....betulah dunia blog nih kene rajin...
kalau nak org kenal kite care kite....:) aku suke amik tahu...
aku rase berterima kasih kerana mereka sudi follow aku
aku terima kaseh komen yang bertalu...dan ade yang suka
playlist lagu aku...so entry nih aku nak mintak maaf kerana aku akan mengfollow balik kowang...perlahan2 disebabkan berukband aku lembab....tapi sooner or later
i'll do...so kowang takyah kechik hati taw....kalau tak follow terang...
aku follow gelap...tapi bukan kekasih gelap lah..:)
dan aku juga bukan cerah....
yang sedang3...yang kowng suke ehheks OOops! terlebey sudah...




perhatian : aku akan follow kowang...line aku tgh bermasalah ..
sambil jeling kearah,..berukband aku yang lip lap lip lip looop...
(T.T...) dan aku bukan blogger yang sombong ....






notakakikudibibirmu :

bila tgk balik header aku...
sumthing missing plak...yes my URL...
aku edit gambar tuh original ...

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...