My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Wednesday, February 9, 2011

GEGAR 1000 BLOG OLEH BEN ASHAARI






ANDA BOLEH SALIN BALIK LINK DI ATAS
ATAU JUST KLIK PADA GAMBAR



SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??









RESULT


wah...beshnye....nape teruja...sebabnya...
aku 1st time masuk event dri blogger lain...
walaupun bawu 1st time follow
tapi...aku dpaati dia seorang blogger yang rajin..
aku pulak yg jenis suke2..
mane taknya..
LINE aku paling murah...
tunggulah bile dah mampu nanti ahaks..
akan ku gegar !..

dulu ade yang tag aku
mane lah aku reti...
hurmm takpelah
belajar sikit 2wat kan :)

bukti aku senarai ke 997....
comel gak no.nih
agak2 kowang ley menang no kuda tak..lol








MaDeathNote : 

hanya blogger picisan..
sempat rupenye register..
THANKS YOU abg BEN
sebab GEGAR ....ke 997 blog'
tengs pada follower die yang menerjah aku

9 kritikan membina dan membinasakan:

Rosmawani♥ said...

salam perkenalan...jom gegar... follow sy jgak tau :) maceh..

myLady said...

wah salam kenal ..gaks..tengs...

apislerr said...

mengunjungi , menkomen dan menggegarkan blog anda!
referal dari abg ben.
nice blog;)
blog apisv2©

♥sophie♥ said...

kunjung blog kamu :) gegarr 1000 !! hee
follow kamu ;)

myLady said...

wahh tengs apiz...sophie..

sYaFiQa said...

Salam perkenalan.... tahniah coz tersenarai jg... ;)

Eiza GreenAppleKu said...

Salam kenal dari follower no. 226

Anonymous said...

hye...smbung gegar 1000 blogger...
salam perkenalan...sudi2 lh dtg blog nika..

http://nikaviolet88diary.blogspot.com/

MamaIeta said...

Ieta datang mengegar blog Blogger-Blogger di Malaysia. Kasi GEGAR semua.....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...