My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Monday, February 28, 2011

sakit kepala menyerang ....



memaksa diri untuk senyumm (T.T)
smile even i'm hurt





pergh letih jalan 2
bawa hati yang duka...
eh silap....hmm agak panas
peperangan wacana antara mereka..
hebat juga entry si pendekar kuda...
aku suka part akhir aje...
ada benar nya...jangan dibuang segala
apa yang si lensa buwok tuh sampaikan..

tapi kan ...
agak trolll pai jem jugaklah traffic aku rasa mesti
sgt manyak.....aku komen beseje..
aku kagum dgn entry dia...
bukan bermakna aku sokong dia ok
bagi aku ape dia tulis memperkatakan isu blog2
ade benar nya...cuma part letak nama tuh
wa rase lu tak patut bro....
menjatuhkan maruah....si Y...jer...
tajuk entry panas kot PELACUR BLOGGER
aku pun tak berani nak menulis ahaks !
even aku rase OBE yang famos..(bagi aku la )
tuh ....lum lagi ..wat entry cmtu ke dah ade???
mmg aku ade pasan pasai V-log..dan blogger idol2 sume2
tapi aku tak amik port...buat mase ni..
apetah lagi blogger gath...
nasib baek lah aku tak sefeymes blogger otai
sume org mo jumpe...dah jadi public figure pulak
aku taknak gune blog as medium tuk capai fofular..
aku suka berkarya yer aku amat suka...
walaupun takde ramai komen...
time kaseh sudi membace .....
dan aku berterima kasih kerana kowang follow aku



(to be continued )



hurm now i know why dia DISLIKE aku
haritu....
to whom that may concern....
bila masa i ckp i suka u???
u jangan perasan lah....
i kesian u selalu kena tipu dgn pompuan...
pernah ke i kata ....FIFo ( bukan nama sebenar )
i suka U...pernah ke...????
yes i admit i suka....sum1 kat sane
but its not U....ok he is ma mr. F***i...
yes i telling him all this while hanya dia i suka
biarlah org nk kata ape pun...
janji i dah bgtaw dia ...! heart 2 heart
dan i LEGA...ok..and its not U...
stop perasan ok...cuz YUKS....
u salah erti persahabatan i pada u...
u so pathetic OK....!!!!
kalau ade pun org yg i suka ...
for sure its not U....
ok...i'm not DESPERATE to be LOVED






to ma mr F...
no matter what happen i will see him...
even that lucky day is @ his weds..
nothing all matters now..




READ this :

kalau suka takde paksaan..
suka sum1 biar ikhlas....
percaya qada n qadar..
kalau ada jodoh tak kemana2..

.


dan yes ada jugak org yg i suka dan hormat i..
dgn keputusan i...bukan senang nk lupakan
sum1 yang buat i terharu....and its not U ok...
u menanggis sbb kena bodoh lagi...!!!
i dengar...bkn sbb i nak amik kesempatan
hello wake up !....jgn buruk kan i....
its been too long xckp dgn u...
mase i kat shah alam kowt !!!


untuk kekasih/skandal sape2 dekat sane...
u are free to drop PN*...or ur no hp..
to talk with me....
kalau i mengatal dekat wall...
doesn't mean i bawa sampai nak ber coll
dan ber WEBCAM....NO...
read ma LIPS... cuz i'm NOT...
juz jgn accused kalau dengar sebelah pihak...
serius jangan...cuz i ade prove U totally WRONG....


biar lah tak cun pun
janji mulut tak bau longkang
tak letih ke???? kenapa ade PHD???
tak kisah lah badan aku mcm buger MCd ...
bukan susah pun nak mintak maaf pun..
yes ..! aku mengalah bukan beerti aku KALAH...
dan aku takde nye permainkan lelaki...sesuka hati
b4 kawan dengan aku memang aku akan
highlight diri AKU macm mana...
aku tak suka hina pompuan sebab kaum aku
tapi ..plzzz...jangan lah buat sumthin'
yang malukan diri sendiri...

aku bukan playgurls...
aku hanya pencinta LELAKI...
man BEST friend itu diri AKU...
sebab...dari sekolah...aku ni
boyish....

fyi : setakat umur bawah i...
adek i lagik emcem lah....hadohhh





kisah lain....

aku tersalah faham dgn k.adam..sorry
hurmm juz tak suka...
tuh je........






.


ps : papan dah balik dari :)
gunung datok..:)
hope die sehat selalu...


.




btw gadis mo share...sumthing...


Menjauhi Tujuh Dosa Besar

Sabda Rasulullah SAW yang bermaksud:

Jauhilah diri kamu daripada tujuh dosa yang boleh membinasakan.Baginda ditanya:”Apakah dosa itu wahai Rasulullah?” Baginda berkata:" Syirik kepada Allah, sihir, membunuh jiwa yang diharamkan oleh Allah melainkan dengan jalan yang benar, memakan harta anak yatim, memakan riba, lari dari medan pertempuran perang dan menuduh perempuan yang suci melakukan zina.”

[ Riwayat Muslim]



Berpada-pada

Dari Abu Hurairah r.a daripada Nabi s.a.w bersabda

"Seseorang mukmin belum sempurna imannya hinggalah ia meninggalkan dusta ketika bergurau dan meninggalkan bertengkar sekalipun benar.”

1. Bergurau janganlah melampaui batas kesopanan hingga menyakiti atau menghina sehingga menyebabkan dukacita dan sebagainya. 2. Banyak bergurau boleh menyebabkan hati seseorang mati dan mengurangkan kehebatan bahkan bergurau dengan cara mengolok-olok, mengumpat, menghina, menjatuhkan maruah boleh mendatangkan dosa sama ada orang yang melakukannya itu menyedarinya ataupun tidak. 3. Selaku seorang Islam kita haruslah berlapang dada (toleransi) dalam menghadapi perbedaan pendapat di mana Islam melarang kita bertengkar hingga menyebabkan timbulnya pertikaian dan saling berhujjah, mengkafirkan atau menganggap yang lain halal darahnya (bunuh-membunuh). ... wallahu'alam

.



Sabda nabi Muhammad SAW,


Sampaikan daripadaku walau sepotong ayat .”
Allah SWT berfirman dalam

[ surah al-Maidah ayat 2]

Bertolong-tolonglah kamu berbuat kebaikan dan takwa dan janganlah kamu bertolong-tolongan membuat dosa dan aniaya.” ."






notakakikudibibirmu



sakit kepala menyerang...
tired....so tired.. .....
BACK off...!

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...