My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Thursday, February 17, 2011

Diam mu membunuhku.......



..

Semalam...
Kau disisiku...
Katamu...
akulah penghias tawamu...
Katamu...
senyumanku....
umpama mentari pagi..
cukup indah dan membahgiakan..
pujian mu kusambut ....
dan akhirnya senyumanku tercalar...
kau pergi...
Pergi memilih dia ...
Hatiku kau lempar dipinggiran masa ..
Awanku mendung pilu ....
hujan membasahi tanah gersang...
dibatasan waktu....

namun ...
Diam mu memberi seribu tanda tanya....
Adakah kau merasa apa yang ada ....
disebalik hati ini...
Tidak kah kau sedar diam mu...
membunuhku...
Rajuk mu melemaskan hati ini....
Sepi mu mencengkam dada ini ...


aku...???
insan yang hadir antara masa..
mendoakan demi sebuah kebahgiaan..
demi mencari keredhaanNYA...
setiap yang datang akan pergi....
walaupun kita tak menginzinkan...











notakakikudibibirmu




Ya Allah
Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya PadaMu,
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu…

Ya Muhaimin…
Jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu,
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu…

Ya Rabbana…
Jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya,
Agar tidak berpaling daripada hatiMu…amin.....


0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...