My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Wednesday, February 16, 2011

Soal hati ♥




MySpacecinta..MySpace
lebih indahMySpace
jika niat keranaNYA..MySpace
cinta ... lebih mekar.MySpace

jika syg kerana seadanya..
kerana cinta sukar MySpacedimengerti..
kerana cinta hadir tanpaMySpace diundang...
cinta itu hanya rasa..MySpace
rasa itu fitrah bagi setiap manusia..

untuk merasa MySpacedisygi...
andai si teruna bertemu dara pujaan
lebih andai disulamMySpace dgn kejujuran dan kepercayaan..
lebih manis jika cincin disarung MySpacedemi sebuah ikatan...
lebih sempurna hingaa jinjang pelaminMySpace diangkatkan..
cinta itu lengkap melengkapiMySpace
kelebihan dan kekurangan... .
yang pasti..
cinta bukanMySpace menyakitkan..
cinta bukan paksaan..MySpace.
cinta ituMySpace membahgiakan... .wek
andai segalanya keranaNYA..MySpace

cinta perlu kanMySpace matlamat ..
bawu ada arah tujuan..MySpace









lagu nih macm seswai je...

hanya kerana kau cukup indah...









nakal tul kwn 3 rindu LT kah.MySpace...

sy ada kat sini..MySpaceok awk
u know how to find me...
i'm gonna miss u...fren


nampak macm sum1 seyes...
dgn aku..tapi si x xpernah MySpacejumpe aku..

the real me...MySpace
betulke orang kata kalau dah
sum1 suka segala tampak...?indah
...tembam nampak kuwus tak MySpace
hahaha guraw je..
aku xtahu..aku rase sedey MySpacesemalam...
pertanyaan kadang2 tak bersahut....
hurmm xpelah..aku hanya gadis maya..
ramai ckp aku baik...amin..MySpace
tak sume org suka kita...
tapi aku selalu minta kat tuhan..
tabahkan hati aku

aku semalam bengang lagi...MySpace
tapi bibirku melafazkan kalimahNYA..
moga redakan amarah ku ini..MySpace
.
dah lama dah die tak kol aku..MySpace
mungkin dah ade makwe kot..(serkap jarang)
takpelah....(nada pujuk hati )
tapi aku dah sedar..
aku kena hargai org yang hargai aku
samada on9 or offline..MySpace
aku tak tahu sejauh mana keikhlasan org..
nak kenal aku...terutama katMySpace V*

such aMySpace drama QUEEN wannabe...
actually i'm juz a LONELY gurl MySpaceonly..
yet there aku rase sgt disygi walaupun
realiti nya tidak....MySpace


tapi aku percaya...MySpaceasalkan niat kita ikhlas..
ALLAH sentiasa dekat dengan kita...MySpace





" Catch me if u can MySpaceor watch me as i goMonkey "

....tired of people

...MySpace stop it...


what if i adore him

what if i like him....
stupid dam dam..




bak kate cartoon
flintstone.. MySpace


.يا الله ،جک دي بنر اونتوقکو، دکتکنله هاتيڽ دڠن هاتيکو.جک دي بوکن ميليقکو دامايکنله هاتي کامي دڠن کتنتوان-مو..
hurmm rindunye ...
kalau kowang paham kowang mmg reti lah jawi....hikhik...:P

heheh dapat ???

nih hah ..





"Ya Allah, jika dia benar untukku,
dekatkanlah hatinya dengan hatiku,MySpace
jika dia bukan milikku,
damaikanlah hati kami dengan ketentuanmu."
amin..




notakakukudibibirmu


i'm visible...MySpace










layan....


0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...