My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Wednesday, February 9, 2011

Tolong ingatkan EJ !






Tolong ingat kan aku..

jika ada yang terluka
kata2ku yang nista ..
menikam rasa

Tolong ingat kan aku

jika ada yang berduka
kerana hati ini tak pernah
jemu memberi kasih..
pengubat jiwa

Tolong ingat kan aku

tentang cinta itu ada
cinta demiNYA
itu sudah pastinya..
cinta DIA itu yang utama
cinta kepada ibu ayah
mencium haruman syurga

Tolong ingat kan aku

aku mudah lupa
aku mudah terpedaya
pada bayangan dunia
yang sementara...

cuma satu ku pinta

tiap doa kudusku...
jangan palingkan hatiKU
dari mengingati kalimah Mu
dari agamaMU...amin..




( bersambung )


aku bukak radio pagi2 ni


Dato dr haji mohd fadzilah kamsah bagi tips
mcmane nak org suka kita...

" Buka hati time cinta "


nih lah masalah aku paling besar..

nak terima...payah..

takot terluka...

aku mahu sampai hujung nyawa....

bukan sekdar mainan sandiwara...


"Dari mata turun ke hati .."

Pandang sekali harus

Pandangn banyak kali ..masalah…


cari pandangan "Makrifat"…(kowang google lah eh)

tenungan..pandangan bersangka baik.

Pompuan cukup menci laki rambang

" Pompuan rase terhina"


(setuju...)



Sumber dapat jodoh????

u decide;)

..






[ MA DEATH NOTE ]




ya ALLAH...

hanya diriMU yag mengetahui
tentang isihati..tersirat dan tersurat...



0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...