My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Thursday, February 24, 2011

[ TQVM ]




Luahan TBB aku malam ni


sepanjang aku dalam dunia ciptaan aku ini
aka blog..ini blog ke2...sebab blog lame dah padam
kenangan blog lama...byk sgt...
kat sana hanya untuk aku luahkan ape2
yang patut lah...
sepanjang kat dunia ni,aku cume kenal
ojinz,sab,nonoi,aq dan putera,,yusof,
walaupun semua jarangg tinggal jejak..
.janji aku tetap ingat kat kownag..
proses penubuhan blog aku ,
byk disebabkan mr.F...
sumber ilham..byk dr dia..
( na moh gosip kitaorg bukan kapel =P )
sum1 yg byk membebel mcm makcik...
yang suatu ketika dulu ...
bila aku tanya...

'' stand by me "
dia akan taip...
'' dia akan ada "

walaupun bayang tak nampak...
tapi keikhlasan mengenali aku...
amat berharga....yes! priceless...

ramai makin hilang dari sisi aku..
mcm biasa aku akan ckp..

'' u may STAY or AWAY"

aku bukan jenis
kawan yang akan sms 24/7
bukan jenis makwe...
yang akan mintak report card sentiasa...
bukan jenis anak...
yang tak ingat JASA...
bukan jenis
blogger yang mintak
kowang follow dgn pakse..



.
tapi kan tengs pada blogger bawu yg sudi
follow aku..:)
aku akan jalan2 ..
maaf ye internet aku cap AYAM
tapi aku akan singgah lawat semua:)



notakakikudibibirmu



maaf diatas '' keikhlafan aku "
sejujurnya aku masih mencari..
persahabatan yang berkekalan






kamus sawan

tbb= tak boleh blah

2 kritikan membina dan membinasakan:

Anonymous said...

happy and ceria selalu ok:)

myLady said...

ok maceh .....awk pun !


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...