My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Saturday, February 26, 2011

Tanya sama pokok




assalamualaikum....

tengs entry sebelum byk pulak org komen:)
rase terharu sebab dihargai...
aku terasa mahu tulis...
dan aku menulis dari hati.....
byk jugak blogger bawu....
yang masih mencari identiti diri...
dan aku....juga masih bawu..




aku bukan blogger otai nak bagi
tips mcm mana nak jadi blogger terbaek..
mahupun tips tuk tingkatkan traffic..
sebab bagi aku cukuplah...
sekdar dijadikan tempat persinggahan:)
tanpa ada paksaan...






aku nk ckp time kaceh pada
adek sigule2 sudi mereview aku:)
aku suke part name sebenar tak diketahui :)
yes BLOG nih cetusan dari hati....
kebanyakan nya ..:) dan sume kalau
nk kenal gile gule g lah singgah :)





notakakikudibibirmu



Tanya sama pokok...
apa sebab goyang ..
nnti jawab pokok..
sbb angin nya kencang...

5 kritikan membina dan membinasakan:

Padin said...

semoga semua hajatnya tercapai hehee

Izzah | zulkifli said...

trime kaseh byk2..

sy preview blog awk pon bukan sebab terpakse..sy ikhlas..=D

thx lgie sekali!!!..

myLady said...

izzah , LT taw...=) sayang...
yes..mmg ikhlas...:) ini pun penghargaan ikhlas :) ...tulis dari hati hati...;)
tengs !...frenz ok darl:)
padin....hehehe amin..

siqa lirik said...

salam tt
kna tol lg tak nih
kalo singgah..

myLady said...

tengxde tol dah


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...